Liker ikke og uenig

Kengu

Forumet er livet
VIP
Hva skal til for at du trykker på det når andre svarer ?
Ser at noen går veldig igjen på min liste når det gjelder å trykke liker ikke/uenig/gammel på mine innlegg.

Selv diskuterer jeg stort sett heller enn å trykke liker ikke, ser liksom ikke poenget med det og for min del kunne man like gjerne tatt bort alle de valgene der.
 
Kan man trykke liker ikke? Lurer på hvor mange slike jeg har [emoji23] Her inne på babyverden så er det mange som ikke liker deg «nicket» uansett hva man mener, så «liker ikke» knapp er sikkert glimrende isteden for å argumentere for seg[emoji5]Som du sikkert forstår, har aldri brukt noe sånt.
 
Last edited:
Jeg fikk noen "liker ikke" de gangene vi mistet...
Enig med deg at i de fleste tilfeller ønsker jeg heller å diskutere enn å gi slike ratinger når det kommer til noe jeg er uenig i, men de kan også gis i sympati.

Har også klart å gi de ved en feil ved å komme borti dem med musen med en feil
 
Har jeg aldri tenkt over. Trykker liker om jeg er enig i et svar noen får, i stedefor å skrive akkurat det samme selv. Om det er noe jeg ikke liker med et svar, så skriver jeg heller et svar om hva jeg tenker og mener.. å diskutere.
 
På appen går det vel bare å gi liker mener jeg?
 
Jeg bruker dem ikke. Om noen mottar slike fra meg så er det uhell.
 
Bruker heller ikke dem, om noen får liker ikke eller uenig fra meg, så er det fordi jeg bommer eller kommer borti når jeg scroller på telefon. Er jeg uenig så skriver jeg hvorfor.
 
Bruker kun de positive "knappene". Er jeg uenig, bruker jeg heller ord.
 
Har jeg aldri tenkt over. Trykker liker om jeg er enig i et svar noen får, i stedefor å skrive akkurat det samme selv. Om det er noe jeg ikke liker med et svar, så skriver jeg heller et svar om hva jeg tenker og mener.. å diskutere.

Samme her :)
 
Har brukt liker ikke en eller noen få ganger når det er poster som kommer med feilinformasjon (som gjerne kan være farlig, la oss si om noen hevder at det er helt trygt å ha en 2åring på pute i bilen) og som andre gjerne har kommentert med de argumentene jeg ville brukt. Gjerne når den som har innlegget nekter å innse lover og anbefalinger og bare fortsetter å komme med feil.

Meninger/triste hendelser får ikke negative klikk av meg. Siden de vises på profilen så er det jo ikke kjekt å få masse røde tall fordi man forteller man har mistet/blitt syk etc.
 
Jeg synes godt de negative alterativene kan fjernes. Og at regnbuen gjøres positiv! Når den står som nøytral føles det litt som de mener den skal brukes sarkastisk.

Har klart å komme borti liker ikke-knappen noen ganger, men da ved uhell. Hvis jeg oppdager på profilsiden min at jeg har gitt en negativ rating leter jeg den opp og fjerner den. Heldigvis har det kun skjedd med innlegg der det er åpenbart at det har skjedd ved en feil.

Tror diskusjonene her inne ville blitt mer inkluderende om de negative knappene fjernes. Hvis du ser hvor få negative ratings som blir gitt er det åpenbart at det store flertallet er enig.
 
Kan man trykke liker ikke? Lurer på hvor mange slike jeg har [emoji23] Her inne på babyverden så er det mange som ikke liker deg «nicket» uansett hva man mener, så «liker ikke» knapp er sikkert glimrende isteden for å argumentere for seg[emoji5]Som du sikkert forstår, har aldri brukt noe sånt.
Liker ikke, uenig og gammel er negative ratings
 
Bruker bare appen, så har ikke de negative ratingene som alternativ. Hadde nok ikke brukt de noe særlig uansett..
 
Jeg er på app, så kan bare trykke liker. Så jeg vil tro tilgangen til de knappene bestemmer mye også.

Visste ikke at det fantes en sånn liste engang jeg. Så hvis noen vil gi negativ tilbakemelding på mine innlegg, så får de skrive det [emoji23]
 
Jeg er på app, så kan bare trykke liker. Så jeg vil tro tilgangen til de knappene bestemmer mye også.

Visste ikke at det fantes en sånn liste engang jeg. Så hvis noen vil gi negativ tilbakemelding på mine innlegg, så får de skrive det [emoji23]
Så rart de ikke finnes på app, jeg får forlvrig varsler om det når noen trykker negative ratings
 
Vært her siden januar 2006. Aldri trykka.

Har man ikke noe fint å si, holder man heller kjeft [emoji849][emoji23]

Er på app uansett og kan kun trykke liker ;)
 
Så rart de ikke finnes på app, jeg får forlvrig varsler om det når noen trykker negative ratings

Jeg får ikke varsler i det hele tatt jeg, sist jeg fikk varsel var i mars. Så jeg er uvitende om dette, like greit :)
Men enig, rart de ikke finnes på app.
 
Trykker aldri (om jeg har det er det fordi jeg har vært borti). Som deg skriver jeg enten at jeg er uenig eller diskuterer. Eventuelt lar vær skrive om det bare blir uhyggelige diskusjoner.
 
Back
Topp