Liggetid planlagt keisersnitt

Hei damer:)

Nå er er det nok mange av dere på mai forumet som har fått selv. Jeg tilhører egentlig juni forumet, men skal ha et planlagt keisersnitt i morgen og vil dermed få mai baby :)

Derav mitt spørsmål, hvor lang liggetid på sykehuset hadde dere etter keisersnitt? :)
 
Hei damer:)

Nå er er det nok mange av dere på mai forumet som har fått selv. Jeg tilhører egentlig juni forumet, men skal ha et planlagt keisersnitt i morgen og vil dermed få mai baby :)

Derav mitt spørsmål, hvor lang liggetid på sykehuset hadde dere etter keisersnitt? :)
Hei hå!

Jeg hadde planlagt ks, og fødte på mandag. Var oppe og gikk samme dag [emoji3] reiste hjem på fredag samme uka [emoji4]
 
Eg hadde pks tirsdag og reiste heim søndag! Skulle egentlig heim lørdag, men sia lille gjekk litt lite opp i vekt vart vi en dag ekstra for å sjå!
 
Ks på en fredag, hjem mandagen :) 3 dager er liggetid på Sus, jeg fikk lov å være en dag lengre om jeg ville!
 
Jeg er litt "unormal" innpå her angående denne liggetiden. Hadde pks torsdag morgen kl 0900. Oppe av sengen og fikk fjernet kateter etter ca 6 timer (gikk korte strekninger inne på rommet, resten av dagen). Fredag, altså dagen etter pks, i to tiden reiste jeg hjem.
Vet ikke hva liggetiden normalt er på KK etter pks.

Har tidligere hatt to akutte keisersnitt. Første utført natt til onsdag og andre natt til torsdag ved disse reiste jeg hjem lørdagen.
 
Hadde pks onsdag formiddag og reiste hjem søndag [emoji4] så 4 dager. Hadde ikke klart å reise hjem før. Klarte ikke å reise meg opp og fjernet ikke kateteret før fredagen. lykke til.
 
Hadde ikke pks I den forstand, men endte til slutt med KS. Ingen dramatikk altså. KS natt til mandag og dro hjem onsdag i 15tiden [emoji4]
 
Pks mandag morgen, og dro hjem onsdag ettermiddag. Var i strålende form. Men skulle ønske jeg ble en dag lengre, kun for å være i baby/mamma-boblen litt til. Hjemme ventet storesøster, skole, lekser, hverdagslivet og selv om pappaen tok seg av ALT, så ble det litt sånn tilbake til virkeligheten litt for fort.
 
Back
Topp