Liggestilling som funker?

SuzieQ84

Betatt av forumet
Er 32+1 med tvillinger. De veier 2 kg hver og har hver sin morkake og fostersekk. Jeg bærer tungt med andre ord. Det sies at når man er i uke 30 med to, så er det som å være i uke 40 med en. Jeg har en datter fra før, og hadde ikke i nærheten så mye vondt i bekken/hofte/rygg så tidlig med henne. Det vondeste er å gå, når man flytter det ene beinet frem og kun belaster det andre beinet. Au [emoji85] Men det er også ubehagelig å ligge! Selv med masse puter (kjøpte doomoo ammepute i uke 12, og har brukt den hver natt siden). Jeg har forhåpentligvis en god stund igjen av graviditeten og lurer på om dere har noen gode tips som gjør natten litt bedre? Hittil funker egentlig sofaen, nesten sittende best. Fikk henvisning fysioterapeut i mars, men er fortsatt ventetid [emoji26]
 
Prøv å ta med en ekstra dyne opp i senga og bygg opp under hele overkroppen, slik at du ligger i "oppoverbakke". Det er veldig godt synes jeg, men har ikke i nærheten av like mye baby å bære på da.
 
Jeg bygget opp ryggen i sengen med dyner og puter i to uker da babyen lå noe snålt. [emoji14] håper du finner en god stilling
 
Jeg er 32+6 med tvillinger på ca 2 kg hver-kjenner meg sååå igjen i det du skriver[emoji23] veldig glad jeg slapp plager med første[emoji175] jeg ligger som regel på siden med bbhugme puten og en dyne mellom bena. Vært varmt på Østlandet siste dager også, så har en vifte som blåser rett på meg-føler jeg er en kakkelovn om dagen. Sitter endel i sengen med hotellpute og knærne mot siden med bbhugme mellom. Begynner å bli rimelig klar for å være ferdig ruget[emoji175][emoji175]
 
Prøv å ta med en ekstra dyne opp i senga og bygg opp under hele overkroppen, slik at du ligger i "oppoverbakke". Det er veldig godt synes jeg, men har ikke i nærheten av like mye baby å bære på da.
Ekstra dyne var lurt, det skal jeg prøve [emoji4] Tusen takk for tips [emoji4]
 
Jeg bygget opp ryggen i sengen med dyner og puter i to uker da babyen lå noe snålt. [emoji14] håper du finner en god stilling
Jeg skal prøve dette med dyne altså, det hørtes fint ut å kunne bygge opp litt ekstra [emoji4] Takk for tips!
 
Jeg er 32+6 med tvillinger på ca 2 kg hver-kjenner meg sååå igjen i det du skriver[emoji23] veldig glad jeg slapp plager med første[emoji175] jeg ligger som regel på siden med bbhugme puten og en dyne mellom bena. Vært varmt på Østlandet siste dager også, så har en vifte som blåser rett på meg-føler jeg er en kakkelovn om dagen. Sitter endel i sengen med hotellpute og knærne mot siden med bbhugme mellom. Begynner å bli rimelig klar for å være ferdig ruget[emoji175][emoji175]
Å så gøy at du også venter tvillinger og så nært i dato [emoji3] Bor du på Østlandet? Føde på Ahus?

Dette er heftige saker altså, vært mye dårligere hele veien enn med første [emoji85]
 
Ajj.. Her funker det heldigvis bare med en pute å hvile magen på..
Håper du finner en god stilling!
 
Ajj.. Her funker det heldigvis bare med en pute å hvile magen på..
Håper du finner en god stilling!
Takk for det [emoji4] jeg håper de kommer om ikke aaaaltfor lenge! Når man bikker 34+0 så gjør de ikke noe for å stoppe fødsel, mens 37+0 regnes som termin på twins. Så uansett ikke superlang tid igjen [emoji3]
 
Leste først "Likestilling som funker"... :hilarious:

Her går det best med bb-hugme-pute.
 
Leste først "Likestilling som funker"... :hilarious:

Her går det best med bb-hugme-pute.
[emoji23]
Ammeputa holder liksom ikke lenger her, men skal følge rådet om å bygge opp med dyne [emoji4] satser på det blir litt mer [emoji42] da..
 
[emoji23]
Ammeputa holder liksom ikke lenger her, men skal følge rådet om å bygge opp med dyne [emoji4] satser på det blir litt mer [emoji42] da..

Dynetillegg høres bra ut. :)
 
Fant plutselig ut at det var best å ligge uten pute. Kroppen trykker da mot madrassen på en annen måte. Veldig merkelig [emoji23]
 
Back
Topp