Levere på skolen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Når leverer dere barn på skolen?

I god tid før det ringer inn? Rett før det ringer inn? Etter det har ringt inn?
 
De går 30 min før det ringer inn. Vi bor 5 min unna ved å gå. Kommer de for sent da, ja da dridler de fryktelig altså langs veien. Enda ikke fått mld av lærerne at de er for sene da. De foretrekker litt leketid før det ringer inn.
 
Han har begynt å gå med en klassekamerat. 1 km å gå. De går 8.30(begynner 9), så de har god tid :)
 
Her går 9-åringen selv. Går 8.15, skolen starter 8.30. Aldri kommet for sent. Han liker best å komme rett før det ringer inn.
Går alene, så somler ikke på veien. Han er for pliktoppfyllende til å komme for sent [emoji13]

Forsov oss en gang, da var han sinna på meg og ba meg ta skylda for at han kom for sent [emoji23]
 
De er på skolen en halvtime før det ringer inn, noen ganger 10 minutter før. Hvis de ikke rekker den første bussen :)
 
Går hjemmfra 15 min før der ringer inn. Så er fremme 13 min før det ringer. Gøy å leke med kompiser før skolen starter.
 
Her tar de skolebuss, så kommer på skolen 5 min før det ringer inn.
 
De går 30 min før det ringer inn. Vi bor 5 min unna ved å gå. Kommer de for sent da, ja da dridler de fryktelig altså langs veien. Enda ikke fått mld av lærerne at de er for sene da. De foretrekker litt leketid før det ringer inn.
Samme her :)
 
Hun tar buss og den er på skolen ca 20-30 min før det ringer inn
 
Maks 10 minutter før, aldri for sent. Eller, det har kanskje skjedd én gang.
 
Omtrent 5 minutter før det ringer :)
 
Back
Topp