Letrozol

Spent, har hatt minimalt med bivirkninger mens jeg tok Letrozolen denne gangen så nå ble jeg jo bekymra for at de ikke virker.. begynner i ny jobb, eneste dame i teamet og litt flaut om jeg blir benløs som i forrige PP.. men går vell bra [emoji4]
Er ca en uke igjen til el.. å jeg er utolmodig som vanlig[emoji23]
Ser frem mot August og forsøk.
Er så imponert over motet og styrken alle her inne har [emoji173]️ tristheten og gledene som deles.. dere gjør ventingen lettere, gledene over alle som lykkes gir håp, sorgene lettere å bære når noen forstår.. min sorg og «din» sorg er forskjellig men de fleste kjenner «den» [emoji173]️ håper alle som trenger det har en skulder å lene seg mot/la tårene falle på.. noen å snakke med når ting blir vanskelig. går nå inn i PP 15 og tenker «det som skjer det skjer» samtidig stiger håpet.. det er en ørliten sjangs hver eneste mnd.. kanskje denne mnd er vår?
Lykke til alle dere flotte damer [emoji173]️ sender styrkeklemmer og ønsker for positive tester i fleng. Er det noen som trenger noen å snakke med/ dele tanker med gir jeg av min tid bare send en mell [emoji4]
Det var en fin melding [emoji173]️ åja så bra du ikke har hatt så mye bivirkninger da :) helt enig i det du skriver om støtte osv i denne gruppen. Det er en helt fantastisk gruppe [emoji120][emoji7] ja kanskje dette er vår mnd [emoji120][emoji120] krysser alt for det [emoji7]
 
Det var en fin melding [emoji173]️ åja så bra du ikke har hatt så mye bivirkninger da :) helt enig i det du skriver om støtte osv i denne gruppen. Det er en helt fantastisk gruppe [emoji120][emoji7] ja kanskje dette er vår mnd [emoji120][emoji120] krysser alt for det [emoji7]

[emoji173]️ det blir vår tur snart [emoji4] hvor lang tid det tar vet ingen [emoji6] men den kommer i en eller annen form [emoji7]
 
Jeg hadde absolutt ingen bivirkninger av Letrozol og kunne ikke kjenne at jeg fikk el på dem! Fikk eggløsning på hver syklus med Letrozol likevel, og ble til slutt gravid :D

Jeg krysser fingrene for dere!
 
Litt nedfor i dag.. negativ CD digital, ingen TR...Enda.. men hun står nok rett rundt hjørnet å ler.. går mot PP16.. August og forsøk nærmer seg.
Er så glad for hver og en som lykkes, litt «sjalu» for at det ikke er meg også. Tanken om at det kanskje ikke blir noe sniker seg inn og svøper seg rundt meg som ett teppe av sorg.. jeg burde være lykkelig over at jeg har 2 fantastiske jenter, men noe mangler... en lengsel etter ett barn som ikke fikk møte verden.. gleden vi begge opplevde økte bare ønsket enda høyere..
Det må jo bare gå bra [emoji4] jeg har bestemt meg for at det skal gå bra..
god helg dere flotte damer
 
Har bestemt meg for å ta en «prøvefri» mnd bare slappe av å ta livet med ro. Null temping, bare ta Letrozol. God ferie dere flotte damer [emoji173]️
 
Okey, nå gruer jeg meg litt til å starte.. Skal bli godt hvis jeg merker jeg har el men blir kjipt å få smerter da :( men jeg gjør nesten alt nå for at det skal klaffe [emoji173]️

Du trenger ikke å grue deg på forskudd. Jeg merker ingenting til Letrozolen. Testet positivt EL et par dager senere enn forventet, men ingen smerter eller andre symptomer. Tenker det går helt fint, jeg :)

Og dersom du skulle få smerter: det går over relativt fort, og det er vel definitivt verdt det den dagen du får en spire som sitter [emoji8]
 
Du trenger ikke å grue deg på forskudd. Jeg merker ingenting til Letrozolen. Testet positivt EL et par dager senere enn forventet, men ingen smerter eller andre symptomer. Tenker det går helt fint, jeg :)

Og dersom du skulle få smerter: det går over relativt fort, og det er vel definitivt verdt det den dagen du får en spire som sitter [emoji8]
Okei det er godt å vite da :) jeg skal ha med kuene på ferie nå på lørdag :) ikm er på onsdag/torsdag neste uke så jeg håper den holder seg borte slik at jeg slipper å begynne på kuren [emoji120][emoji120][emoji120] 6 dpo idag og straks 7dpo [emoji23][emoji120][emoji7]
 
Heihei, er på første pp med letrozol, men pp 30 med aktiv prøving, men ikke noe prevensjon siden 2014. Håper det vil funke for oss snart. Kjedelig p vente på klaff. Venter på tr nå som jeg er ganske sikker på kommer.... heldigvis får jeg lite bivirkninger av letrozolen da[emoji846] utenom at jeg merket el veldig ifht det jeg pleier og fikk maksimal på monitor CD18/19 :) noe legen forventet så det er vel bra
 
Heihei, er på første pp med letrozol, men pp 30 med aktiv prøving, men ikke noe prevensjon siden 2014. Håper det vil funke for oss snart. Kjedelig p vente på klaff. Venter på tr nå som jeg er ganske sikker på kommer.... heldigvis får jeg lite bivirkninger av letrozolen da[emoji846] utenom at jeg merket el veldig ifht det jeg pleier og fikk maksimal på monitor CD18/19 :) noe legen forventet så det er vel bra

Spennende og godt å få prøve noe nytt [emoji4] ønsker deg lykke til og håper du lykkes med Letrozol [emoji173]️ dere har vært aktive prøvere lenge.
Første pp L var jeg benløs, andre klusset kroppen slik at jeg fikk opp 3mulige dpo.. nå i tredje kjennes det godt men har ben å stå på (enda) bare håper det funker som det skal [emoji4]
Har dere fått noe annen hjelp eller blitt forespeilet noe? Utredning osv
 
Vi har blitt utredet begge 2 de finner ikke noe galt med oss, utenom at keg har litt lavt stoffskifte, men eggreserver og alt annet er normalt, hatt litt små egg bare. Så skal gå på letrozol nå frem til august så skal jeg innigjen hvis det ikke har skjedd noe. Sjekke eggledere, evt prøve menopur, men vil prøve alt vi kan før ivf:)
 
Spennende og godt å få prøve noe nytt [emoji4] ønsker deg lykke til og håper du lykkes med Letrozol [emoji173]️ dere har vært aktive prøvere lenge.
Første pp L var jeg benløs, andre klusset kroppen slik at jeg fikk opp 3mulige dpo.. nå i tredje kjennes det godt men har ben å stå på (enda) bare håper det funker som det skal [emoji4]
Har dere fått noe annen hjelp eller blitt forespeilet noe? Utredning osv

Men tusen takk:) håper jo det skjer noe etterhvert, føles ut som alle bare blir gravide med engang... bestevenninna mi er gravid nå, gleder meg jo helt vilt til det:)blir jo tante , og høres kanskje egoistisk ut, men er litt sårt når alle får oppfylt den drømmen gang på gane og jeg sitter her å sliter, har hatt mine tunge perioder de siste årene, men tror på en lykkelig slutt uansett:)
 
Men tusen takk:) håper jo det skjer noe etterhvert, føles ut som alle bare blir gravide med engang... bestevenninna mi er gravid nå, gleder meg jo helt vilt til det:)blir jo tante , og høres kanskje egoistisk ut, men er litt sårt når alle får oppfylt den drømmen gang på gane og jeg sitter her å sliter, har hatt mine tunge perioder de siste årene, men tror på en lykkelig slutt uansett:)


Sjønner godt hvordan du tenker, blir veldig glad for hver og en som lykkes..nesten litt lykkelig, stikker litt når jeg ser at noen er så heldige å lykkes på første forsøk...litt sjalu fordi jeg ønsker så sterkt [emoji6] har jo to fra før som var «uhell» så hadde ingen tanker om at å få nr 3 skulle bli noe problem.. vell, ingen feil på oss heller.. men baby blir det vist ikke på egenhånd[emoji20] godt å vite at sjangsene er store ved ivf.
Det er tungt, å veldig godt å sette ord på det [emoji173]️ det er ikke så skummelt å føle så lenge man ikke graver seg ned i følelsene.. sorg, skuffelse og håp går hånd i hånd i denne prosessen som skal ende i glede. Ønsker av hele mitt hjerte at alle som går rundt og lengter etter å bli mamma/pappa skal få oppleve det.
 
Sjønner godt hvordan du tenker, blir veldig glad for hver og en som lykkes..nesten litt lykkelig, stikker litt når jeg ser at noen er så heldige å lykkes på første forsøk...litt sjalu fordi jeg ønsker så sterkt [emoji6] har jo to fra før som var «uhell» så hadde ingen tanker om at å få nr 3 skulle bli noe problem.. vell, ingen feil på oss heller.. men baby blir det vist ikke på egenhånd[emoji20] godt å vite at sjangsene er store ved ivf.
Det er tungt, å veldig godt å sette ord på det [emoji173]️ det er ikke så skummelt å føle så lenge man ikke graver seg ned i følelsene.. sorg, skuffelse og håp går hånd i hånd i denne prosessen som skal ende i glede. Ønsker av hele mitt hjerte at alle som går rundt og lengter etter å bli mamma/pappa skal få oppleve det.

Ja, det hjelper faktisk å sette ordknapp det og FP sagt det høyt:) håper letrozolen hjelper, men hvis ikke er vi hvertfall i systemet så hjelp får vi jo uansett :)
 
Ja, det hjelper faktisk å sette ordknapp det og FP sagt det høyt:) håper letrozolen hjelper, men hvis ikke er vi hvertfall i systemet så hjelp får vi jo uansett :)

Håper vi begge drar nytte av Letrozolen denne pp [emoji173]️ ha en fin helg
 
Hvordan går det med dere damer?
August er kommet ingen baby i magen enda, men nå er det ikke mange dagene igjen før Ivf.. ul mandag håper alt er bra [emoji4]
 
Har ifølge period trackerne min og fertilitetsmonitoren 5 dager til forventet mens, er på 2 mnd nå med kuren, så får krysses det som kan for at det satt denne mnd, ellers blir det hvertfall 1mnd til:) lykke til med ivf, oppdater hvordan ul går og alt:) spennende ogbhøre om:)
 
Ingen baby i magen min heller nå kjenner tr er på vei... så da blir det en Mnd til da med letrozol. Skal inn til vurdering om jeg skal ha dobbel dose denne gangen da eller andre hjelpemidler :)!
 
Var på ul i går.. hinna er fremdeles for tynn og eggene for små, men satt på høyere dose og en ekstra uke så får vi høre neste mandag om hva som skjer[emoji4]
 
Back
Topp