Letrozol

Lizzy78

Elsker forumet
Septemberbarna 2019
Hei [emoji4]
Er det noen som har opplevd å få ekstreme smerter rundt el ved bruk av letrozol?
Iflg FF er jeg nå på dpo 3, dpo 1 hadde jeg moderate el.smerter mens dpo2 var smertene så kraftige at jeg slet med å gå.. i dag er de så og si borte igjen. har aldri opplevd lignende og håper selfølgelig at det er letrozolen..
noen med lignende erfaring?
 
Hei [emoji4]
Er det noen som har opplevd å få ekstreme smerter rundt el ved bruk av letrozol?
Iflg FF er jeg nå på dpo 3, dpo 1 hadde jeg moderate el.smerter mens dpo2 var smertene så kraftige at jeg slet med å gå.. i dag er de så og si borte igjen. har aldri opplevd lignende og håper selfølgelig at det er letrozolen..
noen med lignende erfaring?

Ja noen ganger har jeg hatt ganske smertefull eggløsning på letrozol. Det jobbes bra i eggstokkene allerede noen dager etter at jeg er ferdig med tbl.
 
Ja noen ganger har jeg hatt ganske smertefull eggløsning på letrozol. Det jobbes bra i eggstokkene allerede noen dager etter at jeg er ferdig med tbl.

Ja merket det jeg også, men dette var jeg ikke forberedt på.. ble jo redd [emoji33]
 
Jeg har det uten å bruke letrozol.. ligger og vrir meg av smerte siste timene før egget slipper. Er jeg heldig og fpr sove så våkner jeg om natta av smerter like før det slipper og blir liggende og klynke frem til det er ferdig :sorry:
Jeg vurderte jo be om letrozol pga eggkvalitet, men det kan visst gjøre el mer smertefullt, så da tør jeg ikke prøve det.
Så jeg har stor forståelse for at det kan være smertefullt, du er ikke alene om det :Heartred
 
Okey, nå gruer jeg meg litt til å starte.. Skal bli godt hvis jeg merker jeg har el men blir kjipt å få smerter da :( men jeg gjør nesten alt nå for at det skal klaffe [emoji173]️
 
Okey, nå gruer jeg meg litt til å starte.. Skal bli godt hvis jeg merker jeg har el men blir kjipt å få smerter da :( men jeg gjør nesten alt nå for at det skal klaffe [emoji173]️
Smertene er jo ingenting mot belønningen du får på andre siden av reisen da :Heartred
 
Smertene er jo ingenting mot belønningen du får på andre siden av reisen da [emoji813]red
Det er sant [emoji173]️ Hadde veldig smerter i juni 2017 og det var 2 mnd etter jeg sluttet på p pillen men har ikke hatt noe el smerter etter det.. I juni måtte jeg dra hjem fra jobb for smertene ga seg ikke [emoji24] noen av dere som har gått opp i vekt av letrozol da?
 
Jeg har det uten å bruke letrozol.. ligger og vrir meg av smerte siste timene før egget slipper. Er jeg heldig og fpr sove så våkner jeg om natta av smerter like før det slipper og blir liggende og klynke frem til det er ferdig :sorry:
Jeg vurderte jo be om letrozol pga eggkvalitet, men det kan visst gjøre el mer smertefullt, så da tør jeg ikke prøve det.
Så jeg har stor forståelse for at det kan være smertefullt, du er ikke alene om det :Heartred

[emoji173]️
 
Okey, nå gruer jeg meg litt til å starte.. Skal bli godt hvis jeg merker jeg har el men blir kjipt å få smerter da :( men jeg gjør nesten alt nå for at det skal klaffe [emoji173]️

Belønningen er større en smerten om det klaffer, ikke sikkert at du får smerter heller. [emoji92]Grunnen til at jeg spurte var jo at jeg ikke var klar over at det kunne bli sånn.. vi er tøffe og overlever en dag eller to med smerte [emoji6] er så mye enklere når man vet at det kan bli sånn og vet hva det kommer av [emoji173]️[emoji1303]
 
Jeg tar heller el smerter enn ingen el :) Så langt har jeg ikke fått positiv eggløsningstest med letrozol, begynner på 3 runde når jeg er ferdig med provera og begynt å blø...
Ja enig med deg! :) uff, får håpe denne 3 gangen er det som skal til [emoji173]️
 
Det er sant [emoji173]️ Hadde veldig smerter i juni 2017 og det var 2 mnd etter jeg sluttet på p pillen men har ikke hatt noe el smerter etter det.. I juni måtte jeg dra hjem fra jobb for smertene ga seg ikke [emoji24] noen av dere som har gått opp i vekt av letrozol da?

Har ikke gådd opp i vekt men føler meg litt oppblåst til tider [emoji23]
 
Belønningen er større en smerten om det klaffer, ikke sikkert at du får smerter heller. [emoji92]Grunnen til at jeg spurte var jo at jeg ikke var klar over at det kunne bli sånn.. vi er tøffe og overlever en dag eller to med smerte [emoji6] er så mye enklere når man vet at det kan bli sånn og vet hva det kommer av [emoji173]️[emoji1303]
Jaja helt enig :) man gjør alt man kan for å lage et lite mirakel [emoji173]️[emoji85] håper at jeg får litt smerter for da vet jeg at kroppen jobber med å slippe et egg [emoji7]
 
Okei, jeg sliter med IBS så jeg vet ALT om å føle seg oppblåst :( [emoji7]

Huff.. det er ikke nå godt når kroppen ikke spiller på lag [emoji20]
Har letrozol til 2 sykluser til.. 5mg. Å blir det ingen babybump til da vet jeg at vi er hennvist for Ivf.. venter bare på brev.. håper å greie det før[emoji6]
 
Huff.. det er ikke nå godt når kroppen ikke spiller på lag [emoji20]
Har letrozol til 2 sykluser til.. 5mg. Å blir det ingen babybump til da vet jeg at vi er hennvist for Ivf.. venter bare på brev.. håper å greie det før[emoji6]
Ja det er veldig kjipt.. Faktisk så kjipt at jeg har lyst til å gråte hver dag :( okei da har du 2 muligheter før du evt får hjelp da :) vi satser på at det går før det evt blir IVF [emoji120][emoji7]
 
Ja det er veldig kjipt.. Faktisk så kjipt at jeg har lyst til å gråte hver dag :( okei da har du 2 muligheter før du evt får hjelp da :) vi satser på at det går før det evt blir IVF [emoji120][emoji7]

Huff.. hold motet oppe[emoji173]️
 
Spent, har hatt minimalt med bivirkninger mens jeg tok Letrozolen denne gangen så nå ble jeg jo bekymra for at de ikke virker.. begynner i ny jobb, eneste dame i teamet og litt flaut om jeg blir benløs som i forrige PP.. men går vell bra [emoji4]
Er ca en uke igjen til el.. å jeg er utolmodig som vanlig[emoji23]
Ser frem mot August og forsøk.
Er så imponert over motet og styrken alle her inne har [emoji173]️ tristheten og gledene som deles.. dere gjør ventingen lettere, gledene over alle som lykkes gir håp, sorgene lettere å bære når noen forstår.. min sorg og «din» sorg er forskjellig men de fleste kjenner «den» [emoji173]️ håper alle som trenger det har en skulder å lene seg mot/la tårene falle på.. noen å snakke med når ting blir vanskelig. går nå inn i PP 15 og tenker «det som skjer det skjer» samtidig stiger håpet.. det er en ørliten sjangs hver eneste mnd.. kanskje denne mnd er vår?
Lykke til alle dere flotte damer [emoji173]️ sender styrkeklemmer og ønsker for positive tester i fleng. Er det noen som trenger noen å snakke med/ dele tanker med gir jeg av min tid bare send en mell [emoji4]
 
Back
Topp