.

Om fastlegen ser etter Femar i Felleskatalogen, er dette synonympreparatet til Letrozol. Altså samme medikament men forskjellig navn[emoji4]
 
Fastlegen er ikke noe spesialist innen infertilitet. Be ham henvise dere til gynekolog som da undersøker dere og evt. sender henvisning til det offentlige.
 
Hvor mye Letrozol har du tatt? Hvis du har brukt opp 30 piller på 2 pp?

Jeg brukte 5 eller 10 piller per pp, ikke hørt om noen med trippel dose.

Men til spørsmålet ditt, jeg skjønner godt at fastlegen ikke skriver ut letrozol. Gynekologen jeg fikk det av ga meg dessuten ikke lov til å ta det uten oppfølging - jeg kunne til slutt få ta enkel dose uten sjekk, men ikke dobbel.
 
Jeg fikk 30 piller, med beskjed på Hausken om å ta en pille morgen og en pille kveld hver dag i en uke fra fjerde mensdag. Det blir 28 piller på to pp, ergo har jeg bare to piller igjen til neste pp.

Grunnen til at jeg spurte fastlegen om videre resept er fordi vi har avsluttet hos Hausken, og skal inn i det offentlige etterhvert. Mener at jeg har lest her inne at noen får skrevet ut fornyede resepter av fastlegen på slike medisiner, men mulig jeg husker feil.

Jeg bestiller time hos gynekologen min her hjemme nå, så får han ta over medisineringen til vi er i gang med IVF :)

Takk for svar, alle sammen :)

En uke var lenge! Har bare hørt om 5 dager. Men da skjønner jeg litt mer. Lykke til!
 
Back
Topp