Lest ei bok i det siste?

Fokus: Samfunnsfag :p Om globalisering og enkeltmannsforetak.
 
Har hørt på lydbok, det blir jo nesten samme ;) hørte folket på innhaug :)
 
Hva skal du ha eksamen i? Og hva blir du?
Blir ingenting hehe. Forbedrer et fag :) samfunnsfag. Forbedre og forbedre, har vært så mye at jeg nesten ikke har fått lest noe før disse to siste ukene... :O
 
Du niiii leser nå med andre ord [emoji4]
Ja.. hehe.. men ikke for mye, da husker jeg ikke noe av det jeg har lest. Så leser ofte på morgenen/dagen. På kvelden er jeg for sliten. Men i morgen mååå jeg lese på kvelden, for storesøster skal være hjemme fra barnehagen og jeg må bruke opp et gavekort på 1000 kr som går ut 9.11. Så må ut i fysisk butikk. Og søndag er det bursdag.. herlighet.. kunne ikke kommet på et dårligere tidspunkt :p !! Virkelig.
 
Oj.. nei :/
2017 har væry et bokløst år..
 
Kjenner til den. Har lest 1 bok i år. Akkurat ferdig med den.
Er ikke dårlig bare det ;)

Eller.. teller boken om baby gogo og lille muldvarpen som ville vite hvem som hdde bæsjet på hodet hans? De har vi lest plenty med ganger ;)
 
Er ikke dårlig bare det ;)

Eller.. teller boken om baby gogo og lille muldvarpen som ville vite hvem som hdde bæsjet på hodet hans? De har vi lest plenty med ganger ;)

Ja da har jeg å lest noen til. Banke på og alle får sitte på. Larven aldri mett og rødhette. De to første kan leses skikkelig de to andre blar vi litt fortere gjennom.
 
Back
Topp