Leser du for babyen?

Ja, jeg leser for ham hver natt. Bruker "Gullet mitt" fra Go-boken, og en annen med dyrelyder og pels så langt. Litt usikker på hvor mye han får med seg, for han vil helst bare bla videre før jeg får lest, men han smiler og følger med.
Gleder meg til vi kan begynne med Harry Potter. :D
 
Ja, jeg leser for ham hver natt. Bruker "Gullet mitt" fra Go-boken, og en annen med dyrelyder og pels så langt. Litt usikker på hvor mye han får med seg, for han vil helst bare bla videre før jeg får lest, men han smiler og følger med.
Gleder meg til vi kan begynne med Harry Potter. :D

Så herlig :) Les hva du vil til de minste, det er stemmen din og lydene de hører, ikke historien
 
Leser avogtil. Burde nok gjøre det oftere. Håper å få en bedre rutine på det når hverdagen er tilbake for fullt
 
Tja... leser litt om katten kitty av og til. Men de vil helst bare spise på bøkene sine... [emoji849]
 
Vi leser flere ganger for dagen, hun kommer ofte kravlende med bøkene sine til meg. Favoritten for tiden er en dyrebok med lyd fra go-boken :)
 
Ja, hver kveld for da leser jeg også for storebrødrene :) Også synger vi mye :smug:
 
Back
Topp