Leker

Gogogo

Flørter med forumet
Hei, hva leker barnet deres med? Vi har masse leker til vesla men virker som det å dra DVD-er ut av skapene, skuffer osv er mer interessant [emoji13](ja vi skal skaffe oss sikringer på det idag[emoji85]). Vi har prøvd å tegne men hun er også veldig glad i å sutte på blyanten så hva pleier dere å gjøre med barnet deres for formings aktiviteter på rundt året?[emoji4]
 
Lite tegning enda, men har prøvd litt med noe store fargestifter. Ellers går det mye i putteboks, kosing med bamse, trilling med en sånn gå-tralle med diverse passasjerer, bøker som lager lyd når hun trykker på knapper. Også hermer hun etter storesøster, så hvis hun feks kokkelerer på lekekjøkkenet så sitter minste ved siden av og peller på ting og «drikker» av kopper og kar.

Også drar hun ut det meste fra skuffer og skap der hun kommer til :)
 
Lite tegning enda, men har prøvd litt med noe store fargestifter. Ellers går det mye i putteboks, kosing med bamse, trilling med en sånn gå-tralle med diverse passasjerer, bøker som lager lyd når hun trykker på knapper. Også hermer hun etter storesøster, så hvis hun feks kokkelerer på lekekjøkkenet så sitter minste ved siden av og peller på ting og «drikker» av kopper og kar.

Også drar hun ut det meste fra skuffer og skap der hun kommer til :)


Godt å høre at vi er flere [emoji4]. Vi kjøpte barnesikringen idag til skuffer og skap og plutselig ble lekene mer interessante [emoji28]. Hihi, koselig med storesøster å få leke med kan jeg tenke meg[emoji7] Åhh, ja tenkt litt på sånn diverse kjøkken utstyr og kanskje et lite minikjøkken :). Tusen takk for svar [emoji5]:)
 
Godt å høre at vi er flere [emoji4]. Vi kjøpte barnesikringen idag til skuffer og skap og plutselig ble lekene mer interessante [emoji28]. Hihi, koselig med storesøster å få leke med kan jeg tenke meg[emoji7] Åhh, ja tenkt litt på sånn diverse kjøkken utstyr og kanskje et lite minikjøkken :). Tusen takk for svar [emoji5]:)

Hva slags sikringer kjøpte dere? Må få fatt i her og, men de fra Ikea må drilles inn i skuffen?[emoji848]
 
Her er nesten ingen leker gøy..han vil leke med det som ikke er lov. Fjernkontroller, DVD-cover, storesøsknenes leker, mobiler, iPader, pynt..osv.. trille ball er forresten gøy [emoji4]
 
Her er nesten ingen leker gøy..han vil leke med det som ikke er lov. Fjernkontroller, DVD-cover, storesøsknenes leker, mobiler, iPader, pynt..osv.. trille ball er forresten gøy [emoji4]
Samme her.. leker er ikke spennende. Kun det som storesøster leker med. Det skal han bort og ta. Jeg prøvde å åpne skuffen med tupperware og diverse andre plastbokser. Ikke interessert [emoji23]
 
Her er nesten ingen leker gøy..han vil leke med det som ikke er lov. Fjernkontroller, DVD-cover, storesøsknenes leker, mobiler, iPader, pynt..osv.. trille ball er forresten gøy [emoji4]

Hehe, ja gått mye med det samme her i gården Ball her også funker for en liten stund [emoji108]
 
Samme her.. leker er ikke spennende. Kun det som storesøster leker med. Det skal han bort og ta. Jeg prøvde å åpne skuffen med tupperware og diverse andre plastbokser. Ikke interessert [emoji23]

Hahha ja hun fikk brått fire skuffer ettersom hun vokste i høyden(nå kjøpte vi barnesikring til skuffene så nå har hun bare en) å av og til er det å flytte hele stuebordet og kjøkkenstoler veldig gøy
 
Han elsker bøker, gåtralla, puttekassen, og har et telt i stua ;) Ellers er det veldig gøy å rulle ut dorullen og røske ut reklamen som kom med posten over hele gulvet :eek:
 
Back
Topp