Lekekasse

Hva har dere?

Jeg vil ha en som er litt fin også. Synes Bloomingville sine er så fine men de er litt dyre, så jeg leter etter alternativer :)

Åhh, dette lurer jeg og på! Hadde lyst til å kjøpe en fra Bloomingville, men her satt samboeren ned foten :p Vi har lekene bare i en sånn posedings foreløpig, eller strødd utover gulvet :)
 
Samboer lurte på om jeg var gal.. Jeg er ikke ferdig med overtalelsen ennå men tenkte det gikk an å se etter billigere alternativer også :) Ja, vi var de bare liggende på lekematten nå. Men det begynner å bli så mange og vi rullerer litt så hun ikke skal bli så fort lei og da hadde det vært kjekt med en kasse :)

Haha! Her og, han sa at han betaler ikke det for 4 plankebiter som var spikret sammen og satt hjul på... Det kunne han fint lage selv (men det har vi ikke tid til). Fikk beskjed om at jeg kunne pusse opp og male en annen kiste vi har stående. Det er forsåvidt en god ide, men aner ikke når jeg skal få tid eller ork til det.
 
Vi har slike bokser fra Ikea vi :) sånne flettekurver!
 
Haha! Her og, han sa at han betaler ikke det for 4 plankebiter som var spikret sammen og satt hjul på... Det kunne han fint lage selv (men det har vi ikke tid til). Fikk beskjed om at jeg kunne pusse opp og male en annen kiste vi har stående. Det er forsåvidt en god ide, men aner ikke når jeg skal få tid eller ork til det.
Enig med mannen din! :s
 
Vi kommer nok til å bruke vogga til å ha leker i.
Det hadde jeg da jeg var liten :) Da kan den stå lengre på stua også :)
 
Vi kjøpte en kjempefin lekekasse på Søstrene Grene for rundt en 200-lapp. Den står veldig fint i stua :) Den er såpass rimelig at man kan til og med kjøpe to!;p
 
Back
Topp