Lekegrind

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har en vugge som lille ligger i når vi er på stua oppe men hun har begynt å rulle (!) og stikker fotene sine ut av sprinklene i den fordi den er så smal. Er jo en stund til krabbing og til hu står men jeg tenkte å nå kjøpe ei lekegrind men hva er lurest å kjøpe? Finnes slike 80x80, 90x90 eller slik hexagon formet. Tenkte i utgangspunktet på 80x80 siden vi ikke har så mye plass - men vil den ikke bli litt liten raskt? Også har de slike med sprinkler der du kan heve/senke bunnen eller i nettingsstoff som er litt som en reiseseng men da kan man ikke heve bunnen.

Hva tenker dere,noen med erfaring med slike grind? Lille er 3,5 mnd
 
Vi har en som 80x85cm. Har brukt den mye siden hun var ca 3mnd. Den er blitt liten nå, når hun er 6mnd. Da får hun beina mellom sprinklene når hun ruller og flytter seg rundt, men nå begynner hun jo uansett å ville krype så da blir den lite brukt uansett.
 
Vi har Babydan park a KID. Veldig fordøyd, brukt den både til lekegrind i sekskant, lagd større ved å ha den i et hjørne og brukt den rundt peisen. Er dør så kan lett legge ned ungen også [emoji4]
 
Vi har Babydan park a KID. Veldig fordøyd, brukt den både til lekegrind i sekskant, lagd større ved å ha den i et hjørne og brukt den rundt peisen. Er dør så kan lett legge ned ungen også [emoji4]

Men detter den ikke over hvis lille støtter deg på den?
 
Har aldri skjønt poenget med lekegrind. De kan da ligge på en tjukk lekematte på gulvet. Gjorde min.
 
Men detter den ikke over hvis lille støtter deg på den?

Som sekskant står den støtt midt på gulvet. Ellers så står den med bøy og inntil vegg og da står den helt stødig. Må være litt knekk i leddene for at den skal stå stødig. Svigerforeldrene mine har den samme til peisgrind og de er veldig fornøyd de også [emoji4]
 
O
Som sekskant står den støtt midt på gulvet. Ellers så står den med bøy og inntil vegg og da står den helt stødig. Må være litt knekk i leddene for at den skal stå stødig. Svigerforeldrene mine har den samme til peisgrind og de er veldig fornøyd de også [emoji4]
Ok så du må ikke feste den i vegg mao? Ser kjekt ut. Akkurat nå har jeg lekematte til henne som hu trives oppå men sikkert kjekt med dette når hun starter å krabbe
 
O

Ok så du må ikke feste den i vegg mao? Ser kjekt ut. Akkurat nå har jeg lekematte til henne som hu trives oppå men sikkert kjekt med dette når hun starter å krabbe

Ifølge bruksanvisningen må du det men verken vi eller svigers har gjort det. Flere andre som jeg kjenner som heller ikke har gjorde det og det går finfint [emoji4]
 
O

Ok så du må ikke feste den i vegg mao? Ser kjekt ut. Akkurat nå har jeg lekematte til henne som hu trives oppå men sikkert kjekt med dette når hun starter å krabbe
Vi hat også den grinda. Elsker den. Nå er våre store så den står I stua full av leker. Praktisk å ha den med leker og letter å rydde om kvelden. I jula så står juletreet oppi der. Greit at ikke kulene er borte inne julaften. Hehe.
 
Back
Topp