Leke til biltur

Nei... med å forstå den belærende måten du skriver til folk på her inne. Ved flere anledninger.

Hvis du føler det er belærende har du kanskje faktisk lært noe? I så fall tar jeg det som et kompliment. :)
 
Hvis du føler det er belærende har du kanskje faktisk lært noe? I så fall tar jeg det som et kompliment. :)
Det du sier er ting som folk allerede vet. Det gjelder alt ifra dine bombastiske standpunkt rundt amming, motstand mot grøt, og nå dette med å 'kaste leke i ansiktet til barnet'. For meg virker det som om du repeterer alt du hører og leser og slenger på en spydig kommentar. Alle VET at løse gjenstander i bilen kan være farlig ved en kollisjon. Alle VET at å amme babyen er viktig. Alle VET at det ikke er nødvendigvis grøt som trenger å være den første smaksprøven. Men de fleste av oss har en magefølelse og er istand til å finne ut hva som fungerer for oss og kan ta en risikovurdering rundt det. Her inne på forumet deler vi erfaringer og spør om råd. Det bør man kunne gjøre uten at du kommer med fy-fingeren.
 
Det du sier er ting som folk allerede vet. Det gjelder alt ifra dine bombastiske standpunkt rundt amming, motstand mot grøt, og nå dette med å 'kaste leke i ansiktet til barnet'. For meg virker det som om du repeterer alt du hører og leser og slenger på en spydig kommentar. Alle VET at løse gjenstander i bilen kan være farlig ved en kollisjon. Alle VET at å amme babyen er viktig. Alle VET at det ikke er nødvendigvis grøt som trenger å være den første smaksprøven. Men de fleste av oss har en magefølelse og er istand til å finne ut hva som fungerer for oss og kan ta en risikovurdering rundt det. Her inne på forumet deler vi erfaringer og spør om råd. Det bør man kunne gjøre uten at du kommer med fy-fingeren.

"ALLE vet"... Tydeligvis ikke, og dessuten kommer det nye foreldre til hele tiden, og informasjonen fra det offentlige er særdeles mangelfull på mange områder.
Du trenger ikke gå lenger enn dette forumet, eller utenfor døren for å finne nok av eksempler på folk som gir beng i de simpleste forholdsregler hva barnas sikkerhet angår.

Hva er det i deg som gjør at du synes dine/andres erfaringer, og hva som funker for dem er mer gyldige enn mine erfaringer?
Hvorfor tåler du ikke å høre om anbefalinger og at de funker i de aller fleste tilfeller om man gir det et reelt forsøk?

Hvis du ikke tåler å få satt spm ved dine valg, eller ikke tåler å få en repetisjon av det du hevder du vet, hadde jeg styrt unna internett om jeg var deg... Din "fy-finger" er ikke unntatt for kritikk.
*smh*
 
Hei på dere, noen som har tips til leke til å ha i bilen på langtur? Var så mye enklere når de var bittesmå, men som 1 åring blir hun fort lei[emoji12] Skal på langtur (med stopp), men lurte på om noen hadde noen tips?

Sladrespeilet er en hit her!
Vi har en bil-hater. Han liker IKKE å kjøre bil! CI var på Norges-road trip i sommer med mye kjøring. Speil og et kjøkkenredskap (sleiv, visp eller stekespade som rulleres) funket.

Vanskelig det der...[emoji8]
 
Back
Topp