Leke etter bhg

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Eldstemann fikk besøk igår kveld i 18.30 tiden av en av de andre guttene på avdelingen som ville komme inn og leke. Denne gutten begynner på skolen til høsten, vår gutt er 3.5, blir 4 i desember. Kjempekjekt at han får besøk men når setter dere grensen på å få besøk etter bhg? Syntes 7 tiden var sent for min gutt da han legger seg i 19 tiden og er stuptrøtt og sutrete på de tidene. En så skuffelsen til nabogutten en lang vei da vi måtte si nei. Møtte han ved levering i bhg idag og han håpet å få komme snart og leke med sønnen vår :)
 
Her har vi og foreldrene til bestekompisen til sønnen vår blitt enige om at de skal hentes senest 19.00, da våres gutter som er 4 legger seg kl 20.00. Hadde de lagt seg kl 19, hadde det blitt kl 18.00.
Hjemme går vi inn senest 19.30.

Dere setter de tidene som passer deres barn, alle barn er forskjellige.
 
Om lille legger seg 19, ville jeg satt tiden til 18. Gir tid til å «lande» og bli klar til sengen[emoji4] Men, som andre nevner; alle barn er forskjellige, så du må sette grensen der du som forelder for ditt barn føler deg komfortabel[emoji5]
 
Mine er 3 og 5 år, og legger seg syv-halv åtte. Vi har ingen fast grense, men hvis nabounger er på besøk pleier jeg å sende de hjem ca. seks-halv syv. Er det avtalt besøk fra barnehagen etc. hvor foreldrene skal hente kan det godt gå litt lenger, men sjeldent etter kl. syv.
Å få besøk halv syv er for sent i mitt hode, da er vi godt igang med kveldsmat og barnetv!
 
Back
Topp