Lek: svar uten ja/nei.

Det må vi faktisk :confused: eller, dersom vi skal beholde bilen vi har nå får vi det veeeeldig trangt, så ny bil er nok best.

Skal mannen være med på svangerskapskontroller?

Han blir nok med på noen av de, men sikkert ikke hver gang.

Gruer du deg til fødselen?
 
Første jeg tenkte ved positiv test var faen nå må jeg føde [emoji23] regner med det går greit!

Kjøpe mye nytt eller brukt til babyen?

Kjøpe mye brukt :) jeg kjenner ikke en plass at jeg har lyst til å svi av 10000 på ei ny vogn, når man kan kjøpe så mange fine brukt :)

Har du bestemt deg for vogn allerede?
 
Kjøpe mye brukt :) jeg kjenner ikke en plass at jeg har lyst til å svi av 10000 på ei ny vogn, når man kan kjøpe så mange fine brukt :)

Har du bestemt deg for vogn allerede?

Denne gangen er jeg litt i tvil på hvilken vogn. Blir kanskje Ennaljunga edge duo igjen. Får se.

Har du vært på TUL?
 
Denne gangen er jeg litt i tvil på hvilken vogn. Blir kanskje Ennaljunga edge duo igjen. Får se.

Har du vært på TUL?

Vi skal 3.feb på sykehuset. Fryktelig nervøs etter MA i uke12 sist....

Har du babyutstyr klart?
 
Vi skal 3.feb på sykehuset. Fryktelig nervøs etter MA i uke12 sist....

Har du babyutstyr klart?

Jeg har jo en baby på 6 mnd så har jo alt i hus.
Men kommer an på kjønn da, satser på det samme :p
Må evnt bytte vogn, ha en søskenvogn.

Hva er det første du kjøper inn?
 
Jeg har jo en baby på 6 mnd så har jo alt i hus.
Men kommer an på kjønn da, satser på det samme :p
Må evnt bytte vogn, ha en søskenvogn.

Hva er det første du kjøper inn?

Tipper det blir klær når vi har vært på UL :)

Vugge, sprinkelseng, samsoving eller annet den første tiden?
 
Alt for godt! Kunne sovet hele dagen! Håper det går over snart :wideyed:

Vet barnefar om spiren?
Ja han har vist det siden dag 1. Han som dro å kjøpte graviditetstest da han hadde en mistanke om at det var noe på gang ;)

Noen ferieplaner til sommeren?
 
Ja han har vist det siden dag 1. Han som dro å kjøpte graviditetstest da han hadde en mistanke om at det var noe på gang ;)

Noen ferieplaner til sommeren?

Har en tradisjon med sydentur slutten av august sammen med svigermor og en del venner.. denne gangen måneden utgå, eller prøve og dra i juni! Utenom det er det lite planer! :)

Ønsker du ett spesielt kjønn?
 
Har en tradisjon med sydentur slutten av august sammen med svigermor og en del venner.. denne gangen måneden utgå, eller prøve og dra i juni! Utenom det er det lite planer! :)

Ønsker du ett spesielt kjønn?
Har en gutt fra før og det hadde vært kjekt med jente denne gang, men at barnet er friskt er viktigere enn kjønn :)

Er barnet planlagt?
 
Last edited:
Ny bil må kjøpes! Altfor liten den vi har.

Bomma visst litt og fikk ikke med meg de siste meldingene. Magefølelsen sier jente. Aner ikke hvorfor;)

Synes dere det er greit å kjøpe brukte ting?
Brukte ting er helt supert☺️ Så lenge det er helt og uten flekker Har du fortalt om lille spiren til mange enda?
 
Brukte ting er helt supert[emoji5]️ Så lenge det er helt og uten flekker Har du fortalt om lille spiren til mange enda?

Mange vet om spiren. Syns det er stress å prøve å holde skjult. Liker når de nærmeste kan ta del i denne fine tiden også :)

Har du lagt noen sommerferieplaner? Vi har jo ganske store mager da. Hehe :)
 
Back
Topp