Lek- Ja eller Nei

Glemte spm igjen :p hver gang!

Har du bada enda i år?

Nei har ikke vassa en gang :eek:
Hoppet oppi badebassenget sammen med ungene i dag da :p
Vi lånte kjøkkenet hos foreldrene mine, og tok med oss badebasseng til ungene å fullte det opp med deilig vann :D
Mamma kom oppi su også, og bad med oss :p Trengte IKKE å be meg to ganger :hilarious:
Etterpå koste vi oss med seiebiff med løk, og lollipopp is til dessert alle i sammen:happy:

Dagen har rast avgårde :smug:

Skal du på stranda i morgen?
 
Nei, orker ikke gå i dyp sand med så kraftig bekkenløsning, prøvde her om dagen, det var grusomt!
Så vi anskaffa plaskebasseng til ungenes begeistring. Og kjøler oss ned så godt vi kan hjemme. Frysen er full av is :p
 
Ja, og i alle fall forventningsfull. Og så er det så mange minner fra når storebroren brukte alle klærne og tingene :)

Har du arvet mye klær/utstyr?
 
Nesten alt vi har til vesla nå er arvet eller lånt, kun vogna vi har kjøpt og den kjøpte vi til storebroren, så den blir arv den og :p

Har dere reiseplaner i sommer?
 
Nei ingen reiseplaner.. som førstegangsforeldre tror jeg vi må bruke sommeren på å finne ut hvordan dette fungerer :p

Sliter du med nattesøvnen?
 
Veeel, klokken er nå 00.33 så det kan man si! Varmt, klamt, vondt osv...

Har graviditeten vært som forventet?
 
Både og, a mor kaller babyen med navn, mens far fortsatt er litt på gjerdet, han har ikke helt blitt vant til det...

Står vogna klar med sengetøy i nå?
 
Nei, den er i kjelleren fortsatt. Må vel ta den opp og vaske trekk osv snart :) Jeg føder ikke før slutten av juni da - har egentlig termin i juli.

Har dere noen husdyr?
 
Ingen husdyr :)
Vi holder oss til, og være barnevakter for dem som har, og besøker bondegårder i stede.
Vil ikke ha ansvaret vær dag ;)

Skal du ut på kjøen i helga?
 
Nei, skal ikke ut på sjøen [emoji4]

Er du lei av husarbeid?
 
Hehe, kommer an på hvem du spør! Mannen syns jeg er håpløs, mens venninne mine syns jeg er særdeles handy, men mannen er i overkant handy da...

Er du gla i å lese?
 
Hehe, kommer an på hvem du spør! Mannen syns jeg er håpløs, mens venninne mine syns jeg er særdeles handy, men mannen er i overkant handy da...

Er du gla i å lese?

Ja om jeg får være i fred :D
Med en god bok, eller et blad med historier fra virkeligheten i :p Sånt elsker jeg :D

Leser du mye i ferier?
 
Ja er stort sett i ferier jeg har tid til å nyte en god bok.

Har du sovet utendørs i år?
 
Nei, har ikke orket tanken på telttur eller lignende med tung gravidkropp. Og terrassene på huset har vært under bygging.

Har du planlagt å bruke smertelindring under fødselen?
 
Ja, til smertelindring.

Har du trent i svangerskapet?
 
Ja, men har gått over til mest gåturer med hunden o.l.

Har du gått opp over 10 kg hittil i svangerskapet?
 
Back
Topp