"Lek" - Hva gjør du på akkurat nå?

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Jeg sitter på pcen og leser alt jeg kommer over i forumet, mens mannen har sovnet på sofaen ved siden av meg. Må vel snart ta kvelden. Hadde egentlig bestemt meg for å holde meg unna forum denne gangen her, men jammen endte det ikke opp med at jeg er innom flere ganger til dagen likevel ;-) Er koselig da.
 
Koselig du bestemte deg for å henge her allikevel ;)
Jeg ligger i senga og sjekker alt av sosiale medier og forumet, i vente på at kidden skal sovne igjen [emoji42]
 
Venter på at reklamepausen skal bli ferdig, ser på
Pirates of the Caribbean: At World's End:)
 
Sitter i sofaen ved siden av pus og er besatt av forumet! Dere er livet mitt nå [emoji28][emoji32] [emoji173]
 
Ser på criminal minds og spiser middagsrester[emoji12]
 
Har lagt meg, og ligger å kjenner på at jeg er sulten IGJEN[emoji15]
 
Eneste i huset som er våken (kl er 6), sitter i morgenkåpe i stua og venter på kaffetrakteren og bestiller meg kjole[emoji156] hurra for feriepenger idag!
 
Sitter og ser på pudding tv[emoji28] sneven slitsomt i lengden, men tuppa elsker det[emoji4]
 
Sitter på toget på veg til jobb. Fikk ikke tid til å spise frokost, bare noen druer, så nå kommer kvalmen snikende kjenner jeg [emoji85]
 
Ligger i senga og må snart stå opp for å levere i bhg. Men hvis jeg står opp nå tror jeg at jeg spyr[emoji85]
 
Ligger i morgenkåpe på sofaen og ser god morgen Norge. Føler meg også noe kvalm i dag!
 
Lagt meg i senga igjen etter levering. Burde spist noe? Og sett på Orange is the new black [emoji7]
 
Ligger på sofaen mens mamma lager kaker på kjøkkenet mitt til bursdagsfeiring vi skal ha imorra[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp