Lek! Hva gjør du akkurat nå?

Mannen sovnet på sofaen for flere timer siden, men jeg la meg nå :eek: Tiden gikk litt i fra meg når jeg satt foran TV og surfa her inne i tileg :bookworm:
 
Sitter i sofaen og ser på de stygge veggene, og tenker at snart er de en saga blott - og jeg får lyse fine vegger i løpet av de neste dagene! :D
 
Sitter i sofaen og ser på at mannen jobber. :p Skal straks gå i gang med litt maling, bare venter på at han skal pusse ferdig. :)
 
Sitter i sofaen og ser på at mannen jobber. :p Skal straks gå i gang med litt maling, bare venter på at han skal pusse ferdig. :)
Sto inne, og malte pipa i siste innspurt av svangerskapet i 2014. :p Kynnere fra h som gjorde at jeg slet med og få nok luft :eek: Men knallbra resultat ble det :D
 
Sto inne, og malte pipa i siste innspurt av svangerskapet i 2014. :p Kynnere fra h som gjorde at jeg slet med og få nok luft :eek: Men knallbra resultat ble det :D

Høres ikke behagelig ut! :hilarious: Men godt resultatet ble bra. :)

Her maler vi hele stua (hva ER det med dette redebyggebehovet og å pusse opp i siste liten før de små kommer til verden? Virker jo som majoriteten har et eller annet sånt prosjekt på gang i siste innspurt :p ), men jeg har heldigvis ikke særlig merkbare kynnere og sånt. Bekkenet sutrer litt, men det får det bare gjøre. Jeg er heldigvis ikke så hardt rammet av bekkenplager, og de ble i tillegg mindre vonde/plagsomme etter at han snudde seg rett vei :)
 
Høres ikke behagelig ut! :hilarious: Men godt resultatet ble bra. :)

Her maler vi hele stua (hva ER det med dette redebyggebehovet og å pusse opp i siste liten før de små kommer til verden? Virker jo som majoriteten har et eller annet sånt prosjekt på gang i siste innspurt :p ), men jeg har heldigvis ikke særlig merkbare kynnere og sånt. Bekkenet sutrer litt, men det får det bare gjøre. Jeg er heldigvis ikke så hardt rammet av bekkenplager, og de ble i tillegg mindre vonde/plagsomme etter at han snudde seg rett vei :)

Har spurt meg selv om det samme :eek:
Sto jo, og rev kjøkkenet vårt når jeg var 34+ :p Nå er det 1 uke til dem kommer, og henger opp nytt. Takk o lov! 3 uker uten har ikke våre lett.
 
Sitter i godstolen og slapper av etter å ha sendt svigermor på flyplassen - hun har vært her i fem dager, veldig koselig, men er alltid godt å slappe av når man får huset for seg selv igjen :)
 
Ligger i senga til eldstegutten og venter på at minsten på andre siden av rommet skal sovne slik at jeg og kan legge meg... kroppen er virkelig ikke med meg om dagen, så når jeg ikke har fått sovet noe på dagen finner jeg fort veien til senga om kveldene...
 
Er zombie, og prøver å holde meg våken.
Var ikke motivert for, og stå opp kl.05.50
Men minste har en lei uvane med, og stå opp når faren går ut av soverommet :(
 
Back
Topp