Lek! Hva gjør du akkurat nå?

Tenkte, og legge meg, for klokka er ALT for mye...menmåtte se at minste roet seg igjen skikkelig etter jeg tok henne opp pga drittbleie :)
 
Ser på web of lies etter en god tur ute med mannen, og de to små. Minste sover, og bekkenet mitt trenger hvile nå :)
 
Har fortsatt syke små så jeg sitter med to på fanget. Ser på Olaf med 1 åringen, og navlen hennes som hun så stolt knapper opp bodyen og peker på i mens hun utbryter NAVLE :p, og 3 åringen ser på brannmann Sam på iPhone i mens :)
Hun er lei av Olafs frostne eventyr. Det er det eneste hun på 18 mnd vil se :eek:
 
Lurer på hva jeg skal spise siden det har gått mere brød enn normalt, og barna fikk siste rest :eek:
Mannen kjøper etter jobb så jeg får lage nudler, og grøt til oss som er hjemme og trenger noen måltider til før middag :p
 
Er god å mett. Og prøver, og holde meg våken :eek: Dårlig med uavbrutt søvn pga sykdom i familien vår :( Lengter etter senga mi :p
 
Akurat gitt dem to minste mammaost med hjerter, stjerner, og måne. (Ostesmørbrød i mikro) med ketchup :p) til frokost.
Dem elsker når jeg lager figurer med ketchup :p
Smaker ikke like godt når Pappen lager det så det er alltid nei nei mamma:cool:
 
Jeg, og mine to små har kost oss med is, og kjeks :oops:
Ballerina blåbærlykke, sjoko ringer, og Royal trippel fra Diplom-is :cool:
Det er jo fredag:smug:
 
Last edited:
Har brukt en time på å få i meg en yoghurt.
 
Nok en urolig natt så jeg prøver, og våkne.
Skal få i de to minste frokost, kle dem, og kjøre dem til foreldrene mine. Dem skal passe dem i mens jeg er på vekst estimering i selskap av ant eldste :)
Mannen kunne ikke ta seg fri denne gang.
Mye sykdomsfravær på jobben hans nå.
 
Back
Topp