Leie på baby

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Noen som vet leie til babyen? Hvor kjenner dere mest bevegelser? [emoji4]
 
På tvers. Kjenner godt rumpa og bena i høyre side. Armene og hikking i venstre
 
Hodet ned. Hun har ikke festet seg for ene øyeblikket står foten ut i venstre side og rumpen stikker ut til høyre for navlen. Også kjenner jeg litt kravling med hendene nede med hodet og hodet vrir seg av og til. Av og til kjenner jeg føttene helt oppe under puppene [emoji15]
 
Hodet ligger helt klart nedover. Sparkingen er både forover rundt navlen, oppover mot ribbena (på begge sider) og ut til siden i flankene (gjerne når jeg ligger). Kjenner også endel ned mot lysken på begge sider (mest venstre), men antar at det kan være hender siden jeg ikke skjønner hvordan han evt skal klare å bøye seg så langt rundt at han får sparket helt ned dit...
 
Seteleie. :/ ny kontroll i morgen, med vurdering fra lege.
 
Hode ned her også [emoji4]
 
Lille her hadde snudd seg med hodet ned når eg var på ul torsdag, men litt usikker på om hen fortsatt ligg slik. Mykje aktivitet og romstering overalt i magen :)
 
Fremdeles seteleie, ingen tro på at han vil snu seg og ingen tro på at vending vil fungere. Har ligget i sete i et par måneder nå.

Estimert til ca 3kg nå. Rett under 4kg ved termin. Anbefaler enn så lenge vanlig fødsel (som er greit for meg). ny ul om et par uker og trolig to uker etter det også, for å følge med på vekta. Blir han over 4kg så må det bli keisersnitt.
 
Hodet ned, og ellers går han som en propell inni der. Kjenner det så godt ettersom morkaka ligger på baksiden
 
Mini har snudd seg nå med hodet ned. Tror ikke det er festet enda, men jeg håper ikke at han snur seg igjen.... Han har fortsatt rumpa godt plantet oppi ribbeina mine på høyre side. Ellers er det moderat med aktivitet.
Estimert til 2200g for en uke siden (33+6)
 
Hodet ned og festet seg godt nede i bekkenet :)
Måtte ha en del kynnere, sa jordmor. Siden han lå så langt nede. Og hadde visst en når jeg på der :p den kjente jeg ikke. Så da har jeg tydeligvis mye mer kynnere enn det jeg trodde.
Ikke så mye sparking, men mye romstering øverst i livmoren.
 
Fikk beskjed fra jordmor i går om at mini har så godt som festet hodet :) Rygg mot venstre, og kjenner mye bevegelse mot høyre, og rumpa mot venstre :p
 
Frøkna her har hatt hode ned allerede på oul og fikk bekreftet at hun ligger slik nå også på 3d ul og hos jordmor :) Jordmor mente hun kunne ha festet seg også. Er 33+6 i dag.
 
Back
Topp