Legging på kvelden

Catzer

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei,
Nå er lille snart fire mnd og har sovnet av seg selv om kvelden siden litt før han ble tre mnd. Det går veldig fint å legge han, sjelden det er noe grining, problemet er at han bruker 1-1.5 på å sovne. Flere som har det slikt? Noen som har noen tips?
Vi legger han mellom 18-19, alt etter når siste lur var. :)
 
Her sover hun såpass mye på dagen ennå at leggetid varierer fra 19:30-22:30. Hun sovner av seg selv i vogn og vugge, men vil helst sovne i fanget på kvelden, helt fint det. Lite grining heldigvis. Prøver å stelle henne og ta på pysj samtidih som broren på fem, da får hun kveldsflaske også. Tenker å prøve å venne henne til å sovne selv når vi har etablert kveldsmatrutine med grøt (nettopp begynt) og se hvordan det går. Hun er også fire mnd.
 
Ser jo at jeg ikke kom med noe tips da, beklager det ;)
 
Hos oss går det fint om kvelden da sovner han som regel kl 18. Enten rett etter han er ferdig med kveldspupp eller etter ca 10min i senga.

Men på dagtid må jeg noen ganger bysse han litt og gå med han for å få han til å sovne og finne roen. Har du prøvd å gå et par min så legge han ned igjen? (Kanskje ikke noe bra råd men funker her..)
 
Hos oss går det fint om kvelden da sovner han som regel kl 18. Enten rett etter han er ferdig med kveldspupp eller etter ca 10min i senga.

Men på dagtid må jeg noen ganger bysse han litt og gå med han for å få han til å sovne og finne roen. Har du prøvd å gå et par min så legge han ned igjen? (Kanskje ikke noe bra råd men funker her..)
Takk for tips, gjør som regel alltid det. Likevel bruker han så lang tid, han griner jo heldigvis ikke.:) Han har plutselig sovnet på fem min de siste kveldene, krysser fingrene for at det varer :)
 
Back
Topp