Legger dere dere samtidig?

Vi legger oss alltid samtidig. Hvis en av oss er trøtt så går vi begge å legger oss. Vi har alltid gjort det slik, så jeg synes det hadde vært skikkelig rart om en av oss satt oppe etter den andre la seg. Tror heller ikke jeg hadde klart å sove om han satt oppe.
 
Vanligvis gjør vi det. :) Akkurat nå faster mannen og spiser ikke før kl 22.30, og da spiser han til kl 03. Jeg legger meg lenge før den tid, så for en måneds tid legger vi oss til forskjellig tid :)
 
Sjelden etter at mini kom til verden, men gjorde det som regel før. Er på hytta i helga, og her oppe har vi for tiden til og med hvert vårt soverom. Mannen og mini sover, jeg nyter et øyeblikks fred og ro alene før jeg skal legge meg inn til melkeigla som skal ha mat minst annenhver time om natta for tida :(
 
Det varierer. Når vi begge er hjemme legger vi oss ofte sammen. Når han jobber sent (da er han hjemme rundt midnatt) legger jeg meg før han kommer hjem :)
 
Hender, men sjeldent. Han jobber ofte natt/kveld og kommer sent hjem. Og da må han koble av jobben først. Pluss han snorker så når han har fri så lar han meg sove et par timer uten bråk.
 
Ja, ganske samtidig iallefall. Han går på badet og legg seg litt før meg, og så varmar han opp mi side av senga medan eg pussar tenner og skjer kveldsgrimaser i spegelen :wtf:

I periodar er eg ekstra nattugle, så då hender det at eg blir sittande nokså uvirksom i stova ein liten time ekstra - til han kjem tuslande ned og vil ha madammen i seng :p Eg har av og til dette behovet for å rense hovudet åleine medan huset og byen søv, medan han ALLTID vil legge seg samtidig.
 
Vi legger oss stort sett til samme tid, ja. Noen kvelder ligger en av oss og ser på serier på senga alene ei stund da, men når vi skal sove "må" vi være sammen.
 
Hatt en laang periode uten. Det var faktisk veldig slitsomt. Han er syk og jeg må opp med barna. Så var dumt at han ble sittende utover nettene:/ men vi har fått oss bedre seng og tv på rommet (som jeg trodde skulle bli verdens undergang.) nå legger vi oss samtidig igjen og ikke så ofte han ser tv:)
 
Ja, men han står opp 2-4 timer før meg [emoji14]
 
Vi legger oss alltid samtidig bortsett fra når han jobber natt, det er annenhver uke.
Om bare en av oss er trøtt går vi å legger oss sammen uansett, ligger heller å leser eller er på mobilen.
 
Ja, det gjør vi :)
 
Back
Topp