Legger dere dere samtidig?

Vi legger oss nesten alltid sammen. Enten at han vekker meg når han legger seg, eller at han blir med når jeg legger meg.
 
Vi pleier som oftest å legge oss samtidig, ellers er det som regel jeg som legger meg først (sovner på sofaen) :p
 
Når jeg har lagt småen (noe som kan ta sin tid) går det bare en liten stund, så vil pappaen legge seg. Og da er klokka kanskje ikke mer enn ni. Vi får veldig lite tid sammen som par og det er et stort problem for meg, men han setter sovinga veldig høyt...
 
Så lenge jeg ikke har nattevakt så legger vi oss samtidig. Jeg er dog såpass urolig på nattestid at jeg står opp igjen når han har sovnet og ser litt tv.. og han er tidligere oppe på morgenen.
 
Gjorde ikke det før, men de siste par ukene har vi lagt oss samtidig. Veldig koselig, og så får jeg sovne litt tidligere enn ellers :)
 
Av og til. Men han trenger mye mindre søvn enn meg. så noen dager i uken sitter han lenger våken
 
Mesteparten av tiden legger vi oss samtidig. Nå den siste tiden har jeg lagt meg først
 
Ja alltid , bortsett fra hvis han jobber sent da, da prøver jeg jo å legge meg før han kommer hjem, men sovner ikke ordentlig godt før han er hjemme og ligger vedsiden av meg hehe pyton å legge seg alene. så ja vi legger oss omtrent alltid sammen :)
 
Tror aldri den ene har lagt seg før den andre gjennom våre 5 år sammen. I ukedagene er vi i seng kl 9 og ser en episode med noe i senga før det er godnatt. Mens i helgene er det senga når mannen ikke holder ut mer, som regel før 11 :')
 
Nei, men vi sover på hvert vårt rom og :p

Jeg legger meg først, med mindre han skal på tidigvakt, han liker å sitte oppe lenge, og jeg liker å legge meg tidlig")
 
Nei, men vi sover på hvert vårt rom og :p

Jeg legger meg først, med mindre han skal på tidigvakt, han liker å sitte oppe lenge, og jeg liker å legge meg tidlig")
 
Stortsett ja :) Men har som regel lagt meg når han kommer hjem fra seinvakt da :)
 
Ja vi legger oss alltid samtidig så lenge vi har fri begge to og er hjemme. Det er litt viktig for oss, og er en av de hyggelige tingene vi prøver å holde på. Når jeg jobber kun nattevakter, og mannen jobber døgnturnus er det mange døgn i måneden hvor mannen sover på stasjonen, eller må sove alene hjemme når jeg er på jobb.
 
Back
Topp