Legger dere dere samtidig?

Stort sett. Jeg vil dog helst ikke at han legger seg med meg om han ikke er trøtt, da holder han meg bare våken med all snuingen og mobiltrykkingen sin :p
 
Vi legger oss stort sett likt. Eneste er vel viss en av oss jobber natt. Da går som regel den ene til sengs når den andre står opp.
 
Nei, som regel sovner jeg mye tidligere enn han. Er blitt enda verre etter at jeg ble gravid. Haha

Jeg er a-menneske, han er b-menneske.
 
Nei, han sovner med engang han legger seg og begynner å snorke - da kan jeg ikke some... Så jeg sovner først så han :)
 
Så og si alltid. Noe vi begge setter pris på.
 
Så å si hver kveld, med unntak av hvis jeg blir trøtt først eller omvendt, sånn leenge før leggetid og den andre fortsatt har noe å sysle med.
 
vi gjorde det alltid før. men da jeg ble gravid var jeg mer trøtt om kvelden og gikk før han. i tillegg ble han permittert fra jobb (dårligere tider) og da satt han oppe hele halve natten og spilte.. nå er mini 4 uker og jeg tar henne med å legger oss som regel først :)
 
Hverdag alltid men noen ganger blir han lengre oppe i helgene eller omvendt
 
Veldig sjelden :confused: Jeg legger meg alltid først.
 
Nesten aldri. Han legger seg tidlig pga jobb. Jeg er hjemme med barna så jeg nyter stillheten i huset på kvelden :) og glor på idiot-boksen ofc :)
 
Back
Topp