Leans IVF reise

Lean

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hei!

Jeg er ny her på assistert og skal i gang med første forsøk i begynnelsen på september på St. Olavs. Er fra Bergen, men ventetiden var visst mindre i Trondheim.
Har akkurat fått bekreftelse på det og venter nå på mer info i posten [emoji4]
Vi begynner med kort protokoll og ivf og er utrolig spent på hvordan dette skal gå [emoji7]
Har lest såpass at jeg vet at sjansen for klaff på første forsøk er liten, men man har jo alltid et ørlite håp [emoji5] Samtidig forsøker jeg å ikke ha for mye forhåpninger for fallhøyden er så forferdelig stor. Er jo vant til mange skuffelser men kan tenke meg at et negativt ivf/icsi forsøk er den ultimate skuffelsen. Derfor prøver jeg å ha en realistisk holdning til det hele selv om det kommer til å bli forferdelig vanskelig.

Nå håper vi selvsagt at vi klarer det selv mens vi venter, men sjansene er nok små for det. I mellomtiden venter vi utålmodig på oppstart [emoji38] Akkurat nå venter vi på mer info om medisiner og slikt fra St.Olavs.
 
Gratulerer med dagbok, og lykke til med prosessen som ligger foran dere!![emoji173]️ Blir spennende å følge deg[emoji5][emoji5]
 
Hei Lean! Velkommen hit og masse lykke til[emoji846] Som du sier er det greit å ha realistiske forventninger til alt som skal skje men det gjelder også å virkelig ha trua på at dette kan gå veien. De aller aller fleste lykkes til slutt og det kommer dere også til å gjøre[emoji846]

Har du lyst til å fortelle litt mer om hvorfor dere trenger IVF?
 
Gratulerer med dagbok, og lykke til med prosessen som ligger foran dere!![emoji173]️ Blir spennende å følge deg[emoji5][emoji5]

Tusen takk [emoji257] Er superspent! Skal visst få et infobrev i posten en av dagene. Lurer så sykt på hva som står i det [emoji5] Holder på å finne frem her inne på assistert, men ikke kommet så langt enda. Du har kanskje en dagbok jeg kan følge også?
 
Hei Lean! Velkommen hit og masse lykke til[emoji846] Som du sier er det greit å ha realistiske forventninger til alt som skal skje men det gjelder også å virkelig ha trua på at dette kan gå veien. De aller aller fleste lykkes til slutt og det kommer dere også til å gjøre[emoji846]

Har du lyst til å fortelle litt mer om hvorfor dere trenger IVF?

Ja, helt enig med deg [emoji5] Man må nok finne en balanse som fungerer selv om det sikkert er sykt vanskelig!

Det kan jeg vettu [emoji5] Mannen har masse sædceller men ekstremt få gode nok som svømmer riktig vei (kan ikke helt terminologien her men det står noe om «Morf.Normale:1») Jeg har lav amh og tynn slimhinne i tillegg til litt klussete sykluser innimellom.
Vet ikke om det var en grei forklaring? [emoji4] Bare spør mer om det er noe annet jeg burde få med [emoji5]
 
Okei! Masse håp i litt assistert for dere da[emoji1319][emoji846] Det er jo supert! Slimhinna og cellene kan de i alle fall gjøre noe med og lav AMH betyr vel ofte bare at det blir litt høyere doser med folikkel-stimulerende før uttak. Masse lykke til! Blir spennende å følge deg[emoji846]
 
Velkommen hit [emoji2] Å opprette dagbok her var det beste jeg gjorde for meg selv da jeg var midt i prøverørsprosessen. Støtten man får her inne - fra folk som faktisk skjønner hva du gjennomgår - er helt uvurderlig. Ønsker deg masse lykke til [emoji173]️
 
Velkommen hit [emoji2] Å opprette dagbok her var det beste jeg gjorde for meg selv da jeg var midt i prøverørsprosessen. Støtten man får her inne - fra folk som faktisk skjønner hva du gjennomgår - er helt uvurderlig. Ønsker deg masse lykke til [emoji173]️
Jeg må bare få signere det som Fru B sier, støtten her er uvurderlig i ivf gamet:happy:

Masse lykke til;)
 
Okei! Masse håp i litt assistert for dere da[emoji1319][emoji846] Det er jo supert! Slimhinna og cellene kan de i alle fall gjøre noe med og lav AMH betyr vel ofte bare at det blir litt høyere doser med folikkel-stimulerende før uttak. Masse lykke til! Blir spennende å følge deg[emoji846]

Ja, håper virkelig det kan hjelpe [emoji7] Tusen takk for det, har vært inne og lest i din dagbok også. Så koselig å kunne følge hverandre på denne måten [emoji173]️
 
Velkommen hit [emoji2] Å opprette dagbok her var det beste jeg gjorde for meg selv da jeg var midt i prøverørsprosessen. Støtten man får her inne - fra folk som faktisk skjønner hva du gjennomgår - er helt uvurderlig. Ønsker deg masse lykke til [emoji173]️

Tusen takk [emoji5] Ja, det er en helt fantastisk støtte å få (og gi) på hele forumet her syns jeg [emoji173]️ Det er en gjeng med nydelige damer her[emoji173]️ Tusen takk for lykkeønskning [emoji257]
 
Venter veldig på et infoskriv damen i tlf sa hun skulle sende meg. Postkassen var tom sist jeg sjekket, blir nok noen postkasseturer til i dag kjenner jeg [emoji23] I sidelengs regn [emoji38]
 
Grattis med dagbok! Lykke til!
 
Venter veldig på et infoskriv damen i tlf sa hun skulle sende meg. Postkassen var tom sist jeg sjekket, blir nok noen postkasseturer til i dag kjenner jeg [emoji23] I sidelengs regn [emoji38]
Haha, kjenner meg igjen!
 
Yaaay [emoji322][emoji322][emoji322] Endelig vet jeg hvilke medisiner jeg skal ta!
Noen som har prøvd disse og vil dele erfaringer, tips og triks?
(Klarer ikke å snu bildet [emoji30])
IMG_0731.JPG
 
Jeg fikk forresten beskjed på tlf om at første ul etter sprøytestart måtte skje i Trondheim, jeg kunne ikke ta den her i Bergen. Skjønner ikke helt hvorfor? Noen som har peiling?
 
Back
Topp