Leans ønskedrøm om sitt første barn ❤️

Ja, håper det er late sommerdager som skal til![emoji173] vi kan jo håpe vi er ekstra fertile på denne tiden av året, sånn med tanke på at det blir vårbabyer :)

Jaaa [emoji173]️ Krysser masse for at det er ferie som skal til [emoji8]
 
11DPO, venter på mensen. Har veldig lyst til at den skal komme i natt eller i morgen [emoji5] Heier veldig på det [emoji16][emoji56] Da forskyves syklusen min slik at vi akkurat rekker noen aksjer før mannen reiser, og syklusen min i september blir mer riktig [emoji5] Ikke ofte jeg håper på mensen og håper den kommer tidlig men er ingen vits i å gå og vente når man vet man ikke lykkes denne pp heller. Nå må den bare komme. Tenkte å ta de siste 6 Letrozol pillene denne pp hvis mensen kommer når den skal. Har gått på dobbel dose før, men har bare 6 piller igjen så blir enkel dose i 6 dager. Håper det kan hjelpe [emoji173]️ Ønsker oss veldig en hjemmelaget mirakelspire så vi slipper belastningen med ivf. Jeg beundrer de damene som går gjennom ivf, det er jaggu meg tøft! Samtidig er jeg veldig takknemlig for at ivf er et alternativ og at vi er så heldig at vi har fått tilbud om det [emoji5]
 
Glemte å skrive at jeg har vonde pupper+brystvorter og har hatt det siden før el. Vanligvis har jeg vondt rett rundt el og så gir det seg. Denne gangen har det bare fortsatt og fortsatt [emoji849] Men jeg har jo funnet nye ting stort sett hver mnd, så har ikke noe mer tro av den grunn. Artig hvordan man klarer å innbille seg ting. Håper mensen kommer i morgen [emoji5] Skulle ønske man kunne bestemme selv når man ville at mensen skal komme [emoji38] Frustrerende når jeg vil noe og kroppen ikke er enig på noen som helst måte [emoji23]
 
PP10, CD1.
I dag kom mensen. Ser ut som om det er liten sjanse for at vi får til noe denne pp på grunn av mannens guttetur men vi får prøve så godt vi kan.
Jeg forventer el 21-23 juli, han reiser 18. Juli og kommer hjem 25. Juli [emoji30]
Er i alle fall glad mensen kom i dag og ikke var forsinket. I dag blir det innedag med tv-serier og menssmerter [emoji38]
 
PP10, CD1.
I dag kom mensen. Ser ut som om det er liten sjanse for at vi får til noe denne pp på grunn av mannens guttetur men vi får prøve så godt vi kan.
Jeg forventer el 21-23 juli, han reiser 18. Juli og kommer hjem 25. Juli [emoji30]
Er i alle fall glad mensen kom i dag og ikke var forsinket. I dag blir det innedag med tv-serier og menssmerter [emoji38]
Åh, vi er jo helt like! Det kaaan jo klaffe hvis dere får lagt inn aksjer den 18. Juli da! :)
Jeg håper dere slipper ivf, men mest av alt håper jeg dere får en baby! ❤️
 
Åh, vi er jo helt like! Det kaaan jo klaffe hvis dere får lagt inn aksjer den 18. Juli da! :)
Jeg håper dere slipper ivf, men mest av alt håper jeg dere får en baby! [emoji173]️

Ja, vi er helt like [emoji5] Satser på det er et godt tegn [emoji4] Nja.. jeg har ikke helt troen. Mannens svømmere er elendige [emoji30] Ja, håper mest av alt på baby [emoji5][emoji322][emoji322]
 
PP10, CD1.
I dag kom mensen. Ser ut som om det er liten sjanse for at vi får til noe denne pp på grunn av mannens guttetur men vi får prøve så godt vi kan.
Jeg forventer el 21-23 juli, han reiser 18. Juli og kommer hjem 25. Juli [emoji30]
Er i alle fall glad mensen kom i dag og ikke var forsinket. I dag blir det innedag med tv-serier og menssmerter [emoji38]
Veldig irriterende når sånne ting skal forhindre at man får prøvd ordentlig. Men, det kaaaan jo fremdeles gå. Jeg heier ! [emoji173] jeg har fremdeles hverken tempet eller testet så langt denne pp. Veldig digg egentlig.
 
Veldig irriterende når sånne ting skal forhindre at man får prøvd ordentlig. Men, det kaaaan jo fremdeles gå. Jeg heier ! [emoji173] jeg har fremdeles hverken tempet eller testet så langt denne pp. Veldig digg egentlig.

Ja, drittirriterende! Ja, det er jo en mikroskopisk sjanse hvis han plutselig har fått supersvømmere [emoji38] Takk for heiing [emoji173]️ Du er god [emoji257] Dæven så flink du er da! Du er vel i nærheten av el nå i disse dager ca? Håper sommer og sol og ferie gjør susen for dere [emoji173]️
 
Ja, drittirriterende! Ja, det er jo en mikroskopisk sjanse hvis han plutselig har fått supersvømmere [emoji38] Takk for heiing [emoji173]️ Du er god [emoji257] Dæven så flink du er da! Du er vel i nærheten av el nå i disse dager ca? Håper sommer og sol og ferie gjør susen for dere [emoji173]️
Ja, nærmer oss mine antatte fertile dager. Syns faktisk det hjelper litt på stressnivået jeg - å ikke ha full kontroll. Så lenge man fremdeles legger inn aksjer, spiller det jo ingen rolle :)
 
Klem til deg [emoji173]️ Syns du er god til å holde motet oppe jeg. Håper dere rekker noen runder denne PP, hvis ikke er hjelpen nærmere enn noen gang. Ønsker deg en glad dag [emoji8]
 
Ja, nærmer oss mine antatte fertile dager. Syns faktisk det hjelper litt på stressnivået jeg - å ikke ha full kontroll. Så lenge man fremdeles legger inn aksjer, spiller det jo ingen rolle :)

Ja, det skjønner jeg godt! Husker jeg syns det var godt å slippe testing den testfrie mnd jeg hadde [emoji5] Nyt ferien og hverandre så dukker det nok opp en spire i magen om noen uker [emoji173]️
 
Klem til deg [emoji173]️ Syns du er god til å holde motet oppe jeg. Håper dere rekker noen runder denne PP, hvis ikke er hjelpen nærmere enn noen gang. Ønsker deg en glad dag [emoji8]

Tusen takk, Emina [emoji173]️ Det er litt lettere å holde motet oppe når jeg vet at vi snart får hjelp [emoji5] I dag skal jeg kose meg på terrassen i solen og kanskje få gjort noe fornuftig i huset også [emoji38] Ønsker deg en nydelig dag [emoji173]️
 
Ja, det skjønner jeg godt! Husker jeg syns det var godt å slippe testing den testfrie mnd jeg hadde [emoji5] Nyt ferien og hverandre så dukker det nok opp en spire i magen om noen uker [emoji173]️
Å, det hadde vært stas! [emoji173] håper på det samme for deg! Nå nærmer det seg jo Trondheimstur for dere. Det blir så spennende altså! Krysser fingrene for ventespire i mellomtideb![emoji8]
 
Å, det hadde vært stas! [emoji173] håper på det samme for deg! Nå nærmer det seg jo Trondheimstur for dere. Det blir så spennende altså! Krysser fingrene for ventespire i mellomtideb![emoji8]

Ja, nå må det snart klaffe for dere [emoji173]️ Ja, det nærmer seg sakte [emoji38] Syns tiden går for og sent samtidig [emoji15] ja, får håpe den sitter i pp før forsøk. Er nok ingen vits i å telle neste syklus som en pp siden mannen er bortreist under el [emoji30]
 
Ja, nå må det snart klaffe for dere [emoji173]️ Ja, det nærmer seg sakte [emoji38] Syns tiden går for og sent samtidig [emoji15] ja, får håpe den sitter i pp før forsøk. Er nok ingen vits i å telle neste syklus som en pp siden mannen er bortreist under el [emoji30]
Nei, sant det. Men plutselig kommer el tidligere eller senere enn man tror :) Var å koste med den nye nevøen min i dag igjen- kan jo håpe det har en positiv innvirkning [emoji23]
 
Nei, sant det. Men plutselig kommer el tidligere eller senere enn man tror :) Var å koste med den nye nevøen min i dag igjen- kan jo håpe det har en positiv innvirkning [emoji23]

Ja, får håpe det [emoji5] Ååå så deilig å låne baby [emoji173]️ Håper du er smittet så du får din egen baby snart [emoji38][emoji173]️
 
Ja, får håpe det [emoji5] Ååå så deilig å låne baby [emoji173]️ Håper du er smittet så du får din egen baby snart [emoji38][emoji173]️
Ja, blir nesten syk av lengsel [emoji7] Vi hadde akkurat begynt å prøve når de annonserte graviditeten. Hadde ikke trodd det skulle ta sååå lang tid altså!
 
Back
Topp