Lav hCG

Bruker370vim

Andre møte med forumet
Hei alle der.
Jeg var å tok hCG den 28 mars og idag 30 mars. Den har ikke steget som forventet. Den har gått fra 1044-1211, noe som i seg selv ikke er helt ok.
Noen med erfaring? Hvordan gikk det?
 
Ikke for å sette griller i hodet på deg, men da stigningen min hinket sånn så var det exu. Er du henvist til ul? Jeg hadde krevd det.
Er det ikke liv så er det jo null vits med en kropp som tror man er gravid, og da er det greit å gjøre noe med det tenker jeg. Evt så er det jo noen som rett og slett har lav stigning, og da er det greit å se at det er liv på ul.
 
Hva er exu?
Jeg selv mener jeg er ca 7-8 uker, men UL på mandag ville de tippe rundt 4-5, da de ikke så noe særlig. Har nu UL 18 april, men er ganske usikker på om jeg vil vente så lenge hvis noe er galt. Det skal jo alikevel øke dobbelt, og det har det jo ikke gjort.
 
Hva er exu?
Jeg selv mener jeg er ca 7-8 uker, men UL på mandag ville de tippe rundt 4-5, da de ikke så noe særlig. Har nu UL 18 april, men er ganske usikker på om jeg vil vente så lenge hvis noe er galt. Det skal jo alikevel øke dobbelt, og det har det jo ikke gjort.

Exu er graviditet utenfor livmora. Man ser ikke noe på ultralyd da, pretty much. Jeg var 8 uker da egglederen gav opp og sprakk.
Men hva mener du med at de ikke så noe særlig? Så de noe som helst?
Jeg synes det var rart å vente så lenge hvis de er usikre.
 
De så at det var inni livmor, så det er jo bra. De så jo noe, men var veldig smått. Derfor måtte jeg ta hcg blodprøver, og de er jo ikke som de skal. Ble ringt idag og de sa at dette kan enten gå bra eller dårlig. Men de vil vente å se på utviklingen slik at de ser mer på UL. De sa at det kan øke, men det så dårlig ut. Men jeg skal ringe selv imorgen og kreve flere blodprøver. Orker da ikke gå sånn her i flere uker uten å vite om alt er ok eller ikke.
 
Det var exu. Så høyre eggleder ble fjernet rett før påske.
Ble litt irritert da gynokologen sa han så noe inni livmoren, men at det var veldig liten. Veeel, den var jo ikke inni da i det hele tatt. Ble innlagt på sykehus med stoooooore smerter og etter cellegiftsprøyte uten funksjon, ble det kikkhullsoperasjon [emoji106]
 
Det var virkelig leit å høre [emoji53] desverre nesten akkurat det samme som jeg gjennomgikk. "Vi venter å ser" er det verste jeg vet å høre!
Hvordan er det med deg nå, da? [emoji173]
 
Det var virkelig leit å høre [emoji53] desverre nesten akkurat det samme som jeg gjennomgikk. "Vi venter å ser" er det verste jeg vet å høre!
Hvordan er det med deg nå, da? [emoji173]
Ja, det verste vat den "vi venter". Lå innlagt i 8 dagen før de gjorde kho. Ingen av smertestillende funket heller så tålmodigheten min var brukt opp. Hcg fortsatte å stige etter sprøyten, så da ble drt heldigvis avklart at operasjon var neste steg. Var ca 10 uker så lengene var overrasket over at eggleder ikke var sprukket.

Nå går det kjempe fint! Arrene synes nesten ikke og jeg merker egentlig ingenting til det som har skjedd [emoji4]

Tusen takk for svar. Hadde det ikke vært for deg så hadde jeg nok blitt sittende med sprukket eggleder [emoji87]
 
Ja, det verste vat den "vi venter". Lå innlagt i 8 dagen før de gjorde kho. Ingen av smertestillende funket heller så tålmodigheten min var brukt opp. Hcg fortsatte å stige etter sprøyten, så da ble drt heldigvis avklart at operasjon var neste steg. Var ca 10 uker så lengene var overrasket over at eggleder ikke var sprukket.

Nå går det kjempe fint! Arrene synes nesten ikke og jeg merker egentlig ingenting til det som har skjedd [emoji4]

Tusen takk for svar. Hadde det ikke vært for deg så hadde jeg nok blitt sittende med sprukket eggleder [emoji87]
Høres nesten ut som om du havnet på samme sykehus som meg [emoji14]
Så fint at det gikk bra! Sånne ting er skikkelig håpløst; og man føler seg jo nesten bortkastet når det står på! Og det er kjempevanskelig å blir hørt føles det som. Når krysser vi fingrene for baby på riktig plass denne gangen! [emoji173]
 
Back
Topp