Laufey og Skarven

Rugedag 6, 11 dpo.
Da røk den første testen, siden jeg fikk sånn positiv gravidfølelse i går.
Negativ. Ikke antydning til strek engang..

Det skulle vel ha vært noe der dersom det gikk veien.
Klart det kan hende kroppen min er treig og bruker litt lengre tid på å produsere hCG, men jeg bare tror ikke på det.

All den grusomme progynovaen til ingen nytte :sad010

Fryseegg har en tendens til å være treigere enn ferske egg så det er enda håp. Ikke gi opp! Krysser fingrene for deg :)
 
Fortsetter å krysse fingrene noen dager til for deg, selv om jeg skjønner det er nedtur med negativ test[emoji173]️ ikke gi opp heeeelt enda!
 
Fryseegg har en tendens til å være treigere enn ferske egg så det er enda håp. Ikke gi opp! Krysser fingrene for deg :)
Takk, håper du har rett :Heartred
 
Fortsetter å krysse fingrene noen dager til for deg, selv om jeg skjønner det er nedtur med negativ test[emoji173]️ ikke gi opp heeeelt enda!
Det er skikkelig nedtur når "alle" sier man gjerne får positiv på rugedag 5 med blasto, og jeg venta en hel dag ekstra bare i fall.. Men skal ikke gi opp helt enda :Heartred
 
Får ligge på ladning en stund og teste igjen i morgen tidlig, som egentlig bare er senere i dag..

Om ikke annet så har jeg hatt et minigjennombrudd på noe jeg har slitt med en stund, så det er bra. Det ser lysere ut hvertfall :)

Ellers er jeg kvalm, trøtt, sulten, oppblåst.. Hadde det ikke vært for den negative testen hadde jeg sverget på at jeg var gravid, noe her kjennes annerledes ut. Men kanskje ikke helt så annerledes som da jeg faktisk var gravid, men så er det jo vanskelig å vite hva som var lutinus og hva som var graviditet. De sinnsykt ømme puppene mener jeg kom før det var fysisk mulig at det var noe annet enn lutinus, men siden jeg har brukt cyclogest på begge forsøkene etterpå så vet jeg ikke..

Vi får vente og se. Hvis det ikke går nå så spøker det egentlig for resten av året, jeg har en del jobbting planlagt, av type "blir borte hele uka, kanskje to". Så.. Vi får se..
 
Last edited:
Negativ test i dag og..
 
Ånei så leit! :(
Men det kan jo fortsatt være tidlig altså, håper det går bra:Heartred
 
Nei så leit med negativ test [emoji17] Men som de andre sier, det Jan fortsatt være tidlig [emoji1374]
 
Så leit. [emoji17] Så lenge mensen ikke har kommet, er det fortsatt håp! Det kan være Hcg blir produsert sent. Vent litt og test igjen på testdagen din.
 
Tusen takk for alle gode kommentarer :Heartred

Her er alt like blenda, og jeg avslutter testingen for denne gang.
Spørsmålet nå er bare hvor lenge jeg skal fortsette på medisiner, for å time syklusen for neste forsøk.. Vurderer veldig å gå privat hvis St Olavs ikke har tid før til høsten igjen..
 
Tusen takk for alle gode kommentarer :Heartred

Her er alt like blenda, og jeg avslutter testingen for denne gang.
Spørsmålet nå er bare hvor lenge jeg skal fortsette på medisiner, for å time syklusen for neste forsøk.. Vurderer veldig å gå privat hvis St Olavs ikke har tid før til høsten igjen..

Æsj, så kjedelig altså[emoji20][emoji20]

Håper St.Olavs har plass til deg i august![emoji173]️[emoji173]️
Vi lyktes på ferskforsøket ved uttak nr.2!! Dere vil lykkes også[emoji173]️
 
Tusen takk for alle gode kommentarer :Heartred

Her er alt like blenda, og jeg avslutter testingen for denne gang.
Spørsmålet nå er bare hvor lenge jeg skal fortsette på medisiner, for å time syklusen for neste forsøk.. Vurderer veldig å gå privat hvis St Olavs ikke har tid før til høsten igjen..
Nei, seriøst! Så kjedelig :( Hvor i løypa er du i syklusen nå? ❤️
 
Æsj, så kjedelig altså[emoji20][emoji20]

Håper St.Olavs har plass til deg i august![emoji173]️[emoji173]️
Vi lyktes på ferskforsøket ved uttak nr.2!! Dere vil lykkes også[emoji173]️
Ja, det er mange nedturer på denne reisen.. Hadde egentlig håpet de hadde plass til meg i Juni, men jeg regner med det ikke blir før over sommeren..
Kanskje ferskforsøk #2 er det som skal til her og?
 
Nei, seriøst! Så kjedelig :( Hvor i løypa er du i syklusen nå? ❤️
Ja, bare elendighet..

Jeg er vel 2 dager over IKM, syklusdag 30. Får ikke mensen før jeg slutter på cyclogest.. Så spørsmålet er om jeg skal drøye det, for å håpe på juni, eller slutte tvert, for å håpe på midten av august.. Jeg har planlagt en del reiser på jobb, som jeg hverken kan eller vil avlyse, så det skal jo passe med alt. St Olavs er ikke kjent for å være fleksible, så jeg er litt usikker på hva som er lurest å gjøre..
 
Ting har roet seg litt, jeg trapper ned progynovaen for å ikke få en eller annen smell, ikke at jeg veit om det er en ting, men jeg tar ingen sjanser.. Og livsgleden kommer tilbake! Jeg begynner å se både mening med livet og få et snev av lyst til å faktisk leve :p

Det hjelper at været er og har vært veldig bra de siste ukene. Nå har vi (endelig...) fått fiksa litt på verandaen, så det går an å nyte finværet. Utemøbler og masse blomster gjør underverker, særlig når vi ikke har solforholdene helt på vår side. Men ettermiddags- og kveldssol har vi, og nå nytes litt varme på en mye hyggeligere veranda. Hvis denne samboeren min bare hadde hørt på meg kunne dette vært ordna for lenge siden. Det er en evig greie det der, jeg mener et aller annet hadde vært en god ide, han nekter. Og nekter. Og nekter. Helt til det til slutt blir sånn likevel (skremmende ofte fordi foreldrene mine blander seg inn...), og så er han SÅ fornøyd med det etterpå. Da har han aaaaaldri sagt noe imot det... Han ville ikke ha sofaen jeg foreslo, han ville ikke ha putene jeg foreslo, og hadde det ikke vært for at jeg alt hadde nøye plukket ut blomstene jeg ville ha, så hadde han kranglet på det og. Men da sofaen jeg ville ha var billigere + hadde høye kanter, så var det plutselig greit. Og da de var fri for de beige putene han ville ha, så ble det hvite. Han har veldig mange gode kvaliteter den mannen, det skal han så absolutt ha, men noen ganger tror jeg har krangler bare for å krangle...

Jaja. Sola skinner, det er varmt og godt i den nye sofaen, og livet er ganske fint. Selv om det ikke er noen baby her. Jeg kan ikke si jeg gleder meg til ny runde med stimulering, men så langt har ferskforsøket vært det som vi kom lengst med, så det er lov å håpe. Og, tro det eller ei, mannen var positiv til å sende prøve til Athen! Så kanskje vi gjør det. Det er vel lurest å gjøre det nå når mensen kommer. I tillegg tenker jeg på scratching. Prøver begge deler før neste. Har litt babyklister igjen og. Ikke at det hjalp denne runden, men kanskje neste? Prednisolon har jeg litt igjen av, men den går ut på dato nå snart, så da er den vel ikke brukbar.

Så spørs det og veldig hva st Olavs sier i morgen. Hvis de vil kjøre stimulering nå i juni så sier jeg ikke nei, men forbereder meg på august. Helt ærlig skal det bli deilig og ikke være full av hormoner en stund..
 
St Olavs har forbedret telefonsystemet sitt! Det var på tide i grunn. Jeg trodde alltid at samtalene ble prioritert etter fødselsnummer, slik at de visste hvem de måtte ringe tilbake først, men fikk høre forrige ringerunde at det gikk etter når man hadde ringt inn. Vanlig kø gir ikke mening der spør du meg :p

Men, nå må man trykke 1, 2, eller 3, for enten positiv EL-test, mens og oppstart, eller andre henvendelser! Det er så bra :D Programmereren i meg blir lykkelig når folk fikser sånne ting :p

Nå venter jeg bare på at de skal ringe opp. Nå var beskjeden at de "ringte tilbake i dag, før 14.30", imot "i løpet av to arbeidsdager", som det var før. Jeg liker det. Godt jobba St Olavs:gen014
 
Back
Topp