Lapraskopi

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Hadde en Lapraskopi i førsten av november 2016. November gikk, desember gikk, januar gikk og endelig i februar 2017 kom mensen, den begynte den 7 februar og varte helt til 17 februar. :woot:

Men det var svært lite blod alle dagene. Så vet ikke om det var mensen. :anyone

Allerede 4 mars kom det mer blod, ikke så mye men utover dagen ble det litt mer. Etter midnatt kom det en god del mer. Litt små mensmurringer fikk jeg, graviditetstesten var negativ. Litt små kvalm og uvel.
Denne gangen blødde jeg helt til 14 mars.

Så har jeg hatt noen få dager nå med opphold, men plutselig i går 22 mars hadde jeg blødd igjennom stringen og fått litt på buksa. Utover dagen roet det seg litt, men det er fortsatt litt i dag også 23 mars.

Noen som vet hvorfor det kan være sånn? Skal ringe sykehuset i morgen, og jeg skal også ta en ny graviditetstest.

Flere som har tatt en slik operasjon? :anyone

Har ført opp alt på Ladytimer, og prøver og finne ut om jeg har en syklus i det heletatt..

Tusen takk på forhånd,:happy: Og beklager langt innlegg.
 
Jeg hadde lap i begynnelsen av februar og min syklus er tilbake til normalt. Den første mens var mer smertefull og langvarig enn vanlig, men jeg har ikke hatt noen andre blødninger.

Fikk også beskjed om at operasjonen ikke ville ødelegge syklusen. De fant endo hos meg så jeg håper mensen blir litt mindre smertefull fremover. Eller at jeg blir gravid.
 
Jeg hadde lap for et år siden og fikk nok kun mensen og EL i april (2 mnd senere) grunnet hormonkur.. Så jeg vet ikke helt. Hvordan var syklusen din før operasjon?
 
Siste mens før operasjon var i slutten av juli og litt av August 2016. Den lengste syklusen har vært på 134 dager :(
 
Hadde en Lapraskopi i førsten av november 2016. November gikk, desember gikk, januar gikk og endelig i februar 2017 kom mensen, den begynte den 7 februar og varte helt til 17 februar. :woot:

Men det var svært lite blod alle dagene. Så vet ikke om det var mensen. :anyone

Allerede 4 mars kom det mer blod, ikke så mye men utover dagen ble det litt mer. Etter midnatt kom det en god del mer. Litt små mensmurringer fikk jeg, graviditetstesten var negativ. Litt små kvalm og uvel.
Denne gangen blødde jeg helt til 14 mars.

Så har jeg hatt noen få dager nå med opphold, men plutselig i går 22 mars hadde jeg blødd igjennom stringen og fått litt på buksa. Utover dagen roet det seg litt, men det er fortsatt litt i dag også 23 mars.

Noen som vet hvorfor det kan være sånn? Skal ringe sykehuset i morgen, og jeg skal også ta en ny graviditetstest.

Flere som har tatt en slik operasjon? :anyone

Har ført opp alt på Ladytimer, og prøver og finne ut om jeg har en syklus i det heletatt..

Tusen takk på forhånd,:happy: Og beklager langt innlegg.


Hei, Har vært igjennom laproskopi. Fikk normal menssyklus i gang relativt kjapt etter ca2mnd. Ville nok fått dette bedre sjekket ut hvis jeg var deg
 
Hei, jeg sniker fra november 2017. Var prøver her inne i nesten 3 år. Og hadde laparaskopi i fjor høst. Men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, da jeg kom fort i syklus igjen etter inngrepet. Sjekk med sykehuset, lykke til <3
 
Heidu.

Kanskje lurt å snakke med sykehuset eller en gynekolog :) Det var jo lenge å vente på at mensen skulle komemw tilbake, men kanskje individuelt?
Jeg har vært igjennom flere lap, mensen har kommet når den skulle etterpå hver gang.
Hadde siste i slutten av mars, fikk mensen noen dager etterpå som "vanlig"

Håper det ordner seg etterhvert <3
 
Hadde en Lapraskopi i førsten av november 2016. November gikk, desember gikk, januar gikk og endelig i februar 2017 kom mensen, den begynte den 7 februar og varte helt til 17 februar. :woot:

Men det var svært lite blod alle dagene. Så vet ikke om det var mensen. :anyone

Allerede 4 mars kom det mer blod, ikke så mye men utover dagen ble det litt mer. Etter midnatt kom det en god del mer. Litt små mensmurringer fikk jeg, graviditetstesten var negativ. Litt små kvalm og uvel.
Denne gangen blødde jeg helt til 14 mars.

Så har jeg hatt noen få dager nå med opphold, men plutselig i går 22 mars hadde jeg blødd igjennom stringen og fått litt på buksa. Utover dagen roet det seg litt, men det er fortsatt litt i dag også 23 mars.

Noen som vet hvorfor det kan være sånn? Skal ringe sykehuset i morgen, og jeg skal også ta en ny graviditetstest.

Flere som har tatt en slik operasjon? :anyone

Har ført opp alt på Ladytimer, og prøver og finne ut om jeg har en syklus i det heletatt..

Tusen takk på forhånd,:happy: Og beklager langt innlegg.


Jeg har hatt laproskopi, men kom fra det helt uten å oppleve det du gjør. Det er veldig fornuftig av deg å ta kontakt med sykehuset for høre om dette er normalt og hvor lenge kan man forvente at det er sånn.

Lykke til da
 
Jeg har hatt 4 stk pga cyster på eggstokkene og aldri hatt problemer med syklusene etterpå.
Men er jo mange forskjellige inngrep som blir utført med laproskopi. De fjerner blant annet blindtarmen laproskopisk. Så kommer kanskje ann på hva som blir gjort inni der?
Håper du får noen svar fra sykehuset og at ting retter seg opp for deg [emoji4]
 
Merket ingen forskjell etterpå. Men så hadde jeg aldri hatt en normal menstruasjon i hele mitt liv. Sparsommelig som du, spotting som varte to uker av gangen, og perioder uten. Jeg fikk normal syklus etter to år etter operasjon:) Og blir lett gravid nå:)
 
Back
Topp