Langt, men håper noen tar seg tid til å svare.

Hvorfor måtte jeg klikke meg inn her nå?? [emoji23] jeg er megapyse på sånt! Merka at jeg la bena på sofaen mens jeg leste tråden istedenfor å ha dem på gulvet [emoji23] det er så jeg nesten ikke tør å være oppe mer. Nei tror jeg legger meg på rommet med mannen og bebisen [emoji23][emoji23][emoji23]
 
lillemor ha sovet i sidecrib på vårt soverom frem til før cirka 3-4uker siden. Da sov hun generelt ok, men måtte puttesmokken i et par ganger løpet av kvelden/natten.

Vi tenkte kanskje hun ville sove bedre ved å legge henne på eget rom itillegg til at jeg og bf synes det var litt påtide...

MEN

Etter vi har begynt å lagt henne over på eget rom har det skjedd så mye rart. Tidligere i uken så hørt både jeg og samboer at det var noen som plystret på rommet hennes over babycalln. Det var ikke noe svakt, men så tydelig at vi begge vart skremt. Vi bor langt utpå landet så skal ikke være mulig i at noen evt kobler seg på babycallen. Jeg spratt opp og baby stensov... hun har hatt flere kvelder de siste ukene der hun kan våkne helt hysterisk. Er det at hun drømmer?

Vuderer nesten og ta henne tilbake på vårt rom da nettene nesten bare ble verre.

Babyen sover fortsatt på rommet vårt, men hun kan våkne og hylskrike ja. Vi tror at hun drømmer om at noen stjeler melka hennes [emoji23] det skjer ikke ofte, men det skjer i ny og ne. Hvertfall det siste halvåret. Noen ganger så er det fordi hun er sulten. Kan det være det?
 
Hvorfor måtte jeg klikke meg inn her nå?? [emoji23] jeg er megapyse på sånt! Merka at jeg la bena på sofaen mens jeg leste tråden istedenfor å ha dem på gulvet [emoji23] det er så jeg nesten ikke tør å være oppe mer. Nei tror jeg legger meg på rommet med mannen og bebisen [emoji23][emoji23][emoji23]

Hahahaha..... lettskremt du også? [emoji23]
 
Med engang vi hørte det så spratt jeg opp og sprang inn til baby..hun stensov så ikke mulig at hun kunne ha «plystret».. var på en måte to ulike plyster. Akkurat som om noen plysteret inn og ut. Nei, skjønner virkelig ingenting. Tørr ikke ha babycall bare for å sjekke når hun ikke er der heller i frykt for at vi hører noe mer:gen113

Håper ikke det skjer noe mer nå..:stop
 
Med engang vi hørte det så spratt jeg opp og sprang inn til baby..hun stensov så ikke mulig at hun kunne ha «plystret».. var på en måte to ulike plyster. Akkurat som om noen plysteret inn og ut. Nei, skjønner virkelig ingenting. Tørr ikke ha babycall bare for å sjekke når hun ikke er der heller i frykt for at vi hører noe mer:gen113

Håper ikke det skjer noe mer nå..:stop

Hm...kan det være at hun er litt tett i nesa eller buser som sperrer neseborene som lager den lyden? Det har vi hørt på jenta vår når hun er litt tett eller hvis vi har glemt å rense nesa hennes [emoji12]
 
Hjelpes.. Jeg som ikke tror på spøkelser angrer nå på at jeg fant denne tråden etter jeg hadde lagt meg. [emoji85]
 
Back
Topp