Lagring av stamceller fra navlestreng?

Prøvedokka

Elsker forumet
Assistert-jentene
Er det noen som har tatt stilling til dette? For eller imot? Ja eller nei?

Vi er litt usikre, men samtidig så tenker vi at dette kanskje er lurt? Men koster penger, og Helsedirektoratet sier at det kan være lurt, men at staten ikke enda kommer til å dekke dette..

Noen innspill? :)
 
Har jeg aldri hørt om [emoji53] Hvorfor skal man gjøre det isåfall?
 
Har lest om det og tenker at det er kjempelurt om man skulle være så uheldig å oppleve livstruende sykdom i familien i ettertid.
Men! Så svindyrt som det er tror jeg ikke det er noe alternativ nå... og om helsevesenet i det hele tatt er modent til å ta cellene i bruk er også et annet aspekt..
 
Aner ikke, ikke tenkt gjennom det.
 
Har jeg aldri hørt om [emoji53] Hvorfor skal man gjøre det isåfall?
Det er for å bruke ved sykdom som kan behandles med stamceller senere i livet:) Er vanskelig å bestemme seg.
Er det noen som har tatt stilling til dette? For eller imot? Ja eller nei?

Vi er litt usikre, men samtidig så tenker vi at dette kanskje er lurt? Men koster penger, og Helsedirektoratet sier at det kan være lurt, men at staten ikke enda kommer til å dekke dette..

Noen innspill? :)
 
Hva koster det?
Har faktisk ikke sjekka konkret pris, for ville ikke at prisen skulle påvirke valget vårt. Det er i tillegg flere aktører på banen som gjør dette.
 
Jeg hadde lyst til det da jeg ventet 1. Mann for 9 år siden, men det ble aldri noe av. Vet ikke pris. Leste noe om at det var svindyrt både å ta og å oppbevare. Og veldig sjelden man får bruk for det.
Ikke tenkt noe på det i ettertid. Venter 3.mann på nyåret og heller ikke nå kommer vi til å gjøre det.
 
Back
Topp