Lager du mat fra bunnen?

En tråd i 'Matforum' startet av Moderator Tonje, 12 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Moderator Tonje Glad i forumet Moderator Babyverden Stab VIP

Lager du all maten fra bunnen av? Eller bruker du ferdig sauser, gryteretter og lignende?

2. Elisabethh Elsker forumet Julibaluba 2017

Lager alt fra bunnen. Tar ikke noe lengre tid, og smaker så mye bedre. Mange sauser er også kjappere å lage fra bunnen.

3. Leva1 Flørter med forumet

Lager fra bunnen i ca 90% av tilfellene. Bruker vi ferdigmat pleier jeg alltid endre/tilsette noe annet :)

4. Frk.Blom88 Elsker forumet Desemberlykke2017

Av og til:)

5. Hildeee Flørter med forumet

Lager det meste fra bunnen, eller det vil si min mann gjør ☺ jeg hjelper for det meste til siden jeg ikke er så flink med matlaging...

6. PinUp-Mama Andre møte med forumet

Ja <3 alt skal fra bunnen av her :D
    Sauser, supper, bakverk osv.

Supper er nok min desiderte favorittting å lage fra bunnen av! Det er jo så enkelt :O
    Du kan lage suppe av alt! :D
    Lagde en "sop-i-hop" suppe en gang for noen venniner med rester jeg hadde i kjøleskapet,
    bla. gulrot, tomat, løk, hvitløk, søtpotet o.l.
    Og det var tydeligvis den beste suppa hun ene hadde smakt på lenge. Så godt, så enkelt, så lett :)

7. Siadle Elsker forumet Tilgangsansvarlig Junilykke2018

Ja, jeg lager det aller meste fra bunnen av. Mannen derimot, er ikke så flink på middager osv, så der blir det gjerne Toro om han har kjøkkentjeneste en dag. Han er rå på gjærbakst da, så vi er aldri tomme for hjemmebakt brød.

8. Tjukka ;) Forumet er livet Aprillykke 2017

Varierer veldig.
    Saus, grønnsaksuppe, lapskaus, potetsalat, ulike salater, kjøttsaus og alt med bakst lager jeg fra bunnen. Gryterett, lasagne osv bruker vi halvfabrikata

Del denne siden