Lage gaver

Hvert år lager jeg:
Brente mandler
Likør (sitron, kaffe og eple)
Julekaker av ymse slag
Kalender hos Fotoknudsen

I år skal vi prøve oss på sild av ymse slag :)

Ellers pleier jeg å kjøpe med sjokolade og lignende i Sverige og så tar jeg en tur på Havaristen for å se etter ting :)

Kjøper fine kurver eller kakebokser som jeg har alt oppi :)
 
Hvert år lager jeg:
Brente mandler
Likør (sitron, kaffe og eple)
Julekaker av ymse slag
Kalender hos Fotoknudsen

I år skal vi prøve oss på sild av ymse slag :)

Ellers pleier jeg å kjøpe med sjokolade og lignende i Sverige og så tar jeg en tur på Havaristen for å se etter ting :)

Kjøper fine kurver eller kakebokser som jeg har alt oppi :)
Kalender var lurt! Det ønsker eg meg av tantebarn[emoji4]
 
Decopage!:)

På lys, bokser, tre(skilt?)

Jeg laga det for noen år siden og ble kjempe godt tatt i mot, tror det blir det i år også. Tenker å lage sånn koselig hytteregler på tøff trefjøl og kansje på tennbriketter bokser :)
 
Decopage!:)

På lys, bokser, tre(skilt?)

Jeg laga det for noen år siden og ble kjempe godt tatt i mot, tror det blir det i år også. Tenker å lage sånn koselig hytteregler på tøff trefjøl og kansje på tennbriketter bokser :)

031cad2c768dffa6f3141e7797330282.png
ee200732b9eb282432ff3278e034863c.png
dc17248df11e00e4ba0e9d1cc864db36.png


Google søk viser masse inspirasjon, tips og triks!!:) Foto av barn og egne tekster kan du få med å bruke laserprinter til decopagen [emoji106]
 
Decopage!:)

På lys, bokser, tre(skilt?)

Jeg laga det for noen år siden og ble kjempe godt tatt i mot, tror det blir det i år også. Tenker å lage sånn koselig hytteregler på tøff trefjøl og kansje på tennbriketter bokser :)

Ja det har jeg prøvd tidligere. På lys bare da. Mener å ha tingene jeg trenger i kjelleren.
Det var lurt :)
 
Hvert år lager jeg:
Brente mandler
Likør (sitron, kaffe og eple)
Julekaker av ymse slag
Kalender hos Fotoknudsen

I år skal vi prøve oss på sild av ymse slag :)

Ellers pleier jeg å kjøpe med sjokolade og lignende i Sverige og så tar jeg en tur på Havaristen for å se etter ting :)

Kjøper fine kurver eller kakebokser som jeg har alt oppi :)

Heldige folk dere har rundt dere :)
Er sånne gaver jeg setter pris på <3
 
Decopage!:)

På lys, bokser, tre(skilt?)

Jeg laga det for noen år siden og ble kjempe godt tatt i mot, tror det blir det i år også. Tenker å lage sånn koselig hytteregler på tøff trefjøl og kansje på tennbriketter bokser :)

Jeg har funnet ut at jeg skal pynte krukker og legge hjemmelaget godteri i. Men hva trenger jeg av materiale? Skal bruke servietter. Har gjort det før, men det er så lenge siden at det er gått i glemmeboken.
 
Hmmm. Har strikket en julegave, har laget sitteunderlag, skal lage krukker med decoupage som jeg skal fylle med hjemmelaget marsipan eller konfekt. Har funnet en oppskrift på chutney og marmelade og vurderer å lage det. Men jeg føler at jeg ikke er ferdig ^^
 
Hmmm. Har strikket en julegave, har laget sitteunderlag, skal lage krukker med decoupage som jeg skal fylle med hjemmelaget marsipan eller konfekt. Har funnet en oppskrift på chutney og marmelade og vurderer å lage det. Men jeg føler at jeg ikke er ferdig ^^
Høres knall ut :) Føler man seg noen gang ferdig da? [emoji14] Jeg gjør aldri det [emoji14]
 
Back
Topp