Lady comp

hoppekropp

Andre møte med forumet
Hei. Jeg vurderer å teste ut lady comp, eller en slik sak som måler temperatur under tungen hver morgen. Men lurte på hva som skjer om man glemmer dette en morgen? Må man holde på en uke før man da er sikker på at resultatene er riktige? Jeg spiser minipiller nå og det er så sykt irriterende hver gang jeg glemmer en pille og må vente en uke før man kan ha sex.. Jeg et distré så må ha noe som ikke er krise å glemme! Dere som har prøvd eller bruker dette, please svar :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har desverre ingen erfaring med temp. måling. Andre alternativ som du slipper å huske daglig er jo foreksempel P-ring, P-sprøyte eller spiral. Jeg eller venninner har prøvd ut alle disse, og vært fornøyde alle mann.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg prøvde ladycomp en god stund, og var ganske fornøyd med det. Ikke noe problem om du glemmer det en morgen, men blir litt lengre periode der den ikke gir deg grønt lys dersom du glemmer det mange dager :) Jeg må likevel si at jeg ikke tok like mye sjanser som den sa jeg kunne, da jeg var litt mer uregelmessig før. Men tror den er veldig fin hvis man har regelmessig syklus!!! Jeg bruker ikke det nå til tross for syklus jeg kan stille klokka etter, jeg bruker bare vanlig tempmål+eggløsningstester. Og vet nøyaktig når det er farlig, og når det er OK! Et fint alternativ til hormoner og annet stæsj jeg ikke vil ha i kroppen min! (Jeg ville heller ikke brukt p-ring, sprøyter eller spiral pga min tro da, da det kan gjøre at befruktede egg ikke fester seg, i mine øyne tidlig abort.). Så funker flott for vår del med tester og tempmåling, og ble gravid på første forsøk - og ikke gravid når jeg ikke har ønsket ellers :)
 
Back
Topp