Lørdag 25 mars

Jobb på meg, driver å pakker ting som jenta skal ha med seg på overnatting :) god tur! :D
 
I dag skal jeg puske rundt i huset før det er avgårde til byen med en god gjeng :)
God tur til deg! :D
 
Har jobbet litt i hagen med hjelp fra frøkna :) matpause nå
 
Prøve å pakke litt for tur til hjemplassen min. Drar uti uka en gang, så greit å få unna litt når det er helg.
2-års kontroll med lille snupp på tirsdag, og time for meg på sykehuset en eller annen dag. Så da er vi klare til å dra når vi er ferdig med det [emoji4]
 
Jeg er på jobb, men er ferdig om 1 time. Da skal jeg hjem og være sammen med barna, og kanskje jeg skal trene litt i kveld (hvis jeg orker [emoji12])
 
Det var lurt. Hvem er det jenta skal overnatte hos idag da?
Hos min stemor:) det ble slutt mellom henne og pappa for et par mnd siden, men de er gode venner og hun er fortsatt bestemor til Lilly :Heartred hun har flyttet en time unna, så må virkelig passe på å holde kontakten :Heartred
 
Hos min stemor:) det ble slutt mellom henne og pappa for et par mnd siden, men de er gode venner og hun er fortsatt bestemor til Lilly :Heartred hun har flyttet en time unna, så må virkelig passe på å holde kontakten :Heartred

Så godt at du holder kontakten da. Men skjønner det blir litt vanskeligere etter hun har flyttet.
 
Nei, får legge seg da [emoji20] klokka er snart 00.30 el snart 01.30 (siden klokka skal stille seg 1t fram i natt) og skal opp kl.06.00, for jeg starter på jobb kl.07.15 [emoji31] ha en god søndag alle sammen [emoji4]
 
Innholdsrik lørdag her i gården.
Startet med å hjelpe eldstejenta med å bygge vulkan til Science Fair. Deretter ble det skrubbing av utebordet mens gubben vasket bilen. Så dro vi for å se en vannpolo kamp på Stanford. Så gjorde vi unna norsk skolen for begge ungene og så blir det grilling til middag :)
 
Det gikk opp for meg, da jeg leste innlegget til niomi og så klokkeslettet) at vi har stilt klokken og at jeg ikke har vært oppe til klokken 3 igjen i natt [emoji87] (egentlig)
 
Huff, lite søvn når man stiller klokka. Skal ikke si at jeg hater det, men misliker det sterkt!! ;)
 
Huff, lite søvn når man stiller klokka. Skal ikke si at jeg hater det, men misliker det sterkt!! ;)
Du er ikke den eneste! [emoji31] Hardt nok å stå opp klokken 6 på en søndag fra før av, og så må man opp tidlig etter å ha stilt klokken 1t fram. På en søndag! [emoji42] Gleder meg til vakten er over og kan gå hjem å sove litt [emoji14]
 
Back
Topp