Kysse emoji til folk som ikke er din kjæreste?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Tenker da spesielt på Facebook.
Hva er egentlig poenget med å kommentere en kysse emoji til motsatt kjønn,som man ikke er kjæreste med,og som man vet er sammen med noen..?
Legger merke til det hele veien,spesielt fra kvinner til menn som ikke er deres kjæreste...
Er dette normalt..? Skjønner ikke helt poenget? Feks: "Gratulerer med dagen *kyss* " eller " så fint bilde av deg *kyss*"
Jeg skjønner ikke det jeg,for dette kan da ikke bli ment som annet enn flørting? For meg er det åpenbart flørting men kanskje jeg har gått glipp av noe her?

Jeg ville aldri gjort det, min kjære hadde ikke likt det og jeg hadde heller ikke vært komfortabel med å gjøre det..
Tenker da såklart ikke på nære venner..
 
Last edited:
Jeg sender det iblant på snap til kun én, men han er litt spesiell. :p Ikke spesiell for meg, men personligheten hans. Han har null filter og er en man kan tøyse mye med. Tuller ofte og kaller han for kjæresten til samboeren min. Er en del erotisk humor mellom de og de to svogerene mine. [emoji23] Skulle jeg gjort det med andre menn måtte vi ha vært ganske nære uten noe seksuelt mellom oss. Sender kysseemojier til familien min og enkelte kollegaer og venner som jeg føler det er naturlig med. Kyss kan gå på både munn og kinn, vet du. :)
 
Tenker da spesielt på Facebook.
Hva er egentlig poenget med å kommentere en kysse emoji til motsatt kjønn,som man ikke er kjæreste med,og som man vet er sammen med noen..?
Legger merke til det hele veien,spesielt fra kvinner til menn som ikke er deres kjæreste...
Er dette normalt..? Skjønner ikke helt poenget? Feks: "Gratulerer med dagen *kyss* " eller " så fint bilde av deg *kyss*"
Jeg skjønner ikke det jeg,for dette kan da ikke bli ment som annet enn flørting? For meg er det åpenbart flørting men kanskje jeg har gått glipp av noe her?

Jeg ville aldri gjort det, min kjære hadde ikke likt det og jeg hadde heller ikke vært komfortabel med å gjøre det..
Kan fint gjøre det til nære venner. Da ment som et kyss på kinnet, ser ikke noe problem med det. Om det er en venn jeg ikke har sett på lenge så får han et kyss på kinnet når jeg ser han liksom [emoji14]
 
Kan fint gjøre det til nære venner. Da ment som et kyss på kinnet, ser ikke noe problem med det. Om det er en venn jeg ikke har sett på lenge så får han et kyss på kinnet når jeg ser han liksom [emoji14]
Nære venner er forståelig :)
 
Jeg sender det iblant på snap til kun én, men han er litt spesiell. :p Ikke spesiell for meg, men personligheten hans. Han har null filter og er en man kan tøyse mye med. Tuller ofte og kaller han for kjæresten til samboeren min. Er en del erotisk humor mellom de og de to svogerene mine. [emoji23] Skulle jeg gjort det med andre menn måtte vi ha vært ganske nære uten noe seksuelt mellom oss. Sender kysseemojier til familien min og enkelte kollegaer og venner som jeg føler det er naturlig med. Kyss kan gå på både munn og kinn, vet du. :)
Ja jeg tenker ikke på de som har en naturlig relasjon til hverandre som,familie,nære venner osv
 
Tenker ikke på det som flørting. Kan fint gi kyssesmiley til en som feks gjør meg en stor tjeneste, men er ikke den smilyen jeg bruker mest til andre.
 
Gjør det til bestekompisen(venninna mi) [emoji3][emoji1384]‍♀️ men det er eneste, sambo syns bare det er morsomt [emoji85]
 
Sjelden Jeg bruker den for å signalisere et kyss. Men ville brukt det i sjeldne tilfeller/forhold og ikke til menn som jeg bare kjenner fra feks at vi har gått i samme klasse. Folk gjør mye rart og smileyer og ord kan menes og tolkes på mange måter:angelic:
 
Bruker den masse. Verken jeg eller mannen bryr oss om sånt, betyr jo null [emoji23][emoji1303] Ingen av oss er sjalu av oss heller.
 
Sender og mottar den innimellom til kompiser ol. Tolker den som " nuss på kinnet"du er en knupp. Hadde ikke brydd meg ;)
 
Eneste mannfolk utenom mannen jeg sender kyssefjes til er bestekompisen min. Kunne sikkert funnet på å gjort det til bestekompisen til mannen også.
Men når jeg gjør det er det liksom bare på tull. Skriver veldig sjelden kyssesmiley på en seriøs måte :p
 
Mannen min er verdens minst sjalu person, så han bryr seg ikke om sånt :) jeg bruker den mest til venninner da, men har også av og til brukt den til guttevenner. For meg betyr den klem, på en måte. Har også sendt hjerter til menn. For eksempel om de har gått gjennom noe vanskelig, mistet noen for eksempel. At bestemoren er død for eksempel.

Veldig glad for at jeg ikke har en sjalu mann, og at jeg ikke en gang har tenkt over de emojiene som flørting. Men alt er jo kontekst. Hadde ikke skrever kysse-emoji uten noe annet og sendt til en random fyr :D hahah
 
Bruker lite emojis. Er så gammaldags. Men ville oppfattet det som flørting hvis en av mine venninner plutselig sendte en slik på fb til mannen min. Ville ikke blitt sjalu, men litt flau på venninnens vegne
 
Synes det er flørting hvis det er fra kvinner til menn og motsatt at dette tegnet sendes.
Mellom venninner så oppfatter jeg det litt som «du er søt», «glad i deg»-type ikon.
Hadde blitt lei meg om sambo sendte kyssesmiley til andre jenter, og jeg sender aldri til menn.
 
Jeg bryr meg virkelig ikke, og det gjør ikke han heller. :rolleyes:
For min del så kan han sende det til Gud og hvermann, for det er meg han bor med og meg han kommer hjem til når han ikke er på jobb ;)
 
Jeg bruker det som "kyss på kinnet" til familie, venninner og venner :) Er ikke noe flørting som ligger bak. Reagerer ikke på at mannen min får det på facebook, men hadde kanskje tenkt mine tanker om det hvis det var en x :rolleyes: MEN jeg hadde ikkje gjort noe poeng ut av det...
 
Back
Topp