Kynnere

Smarry87

Blir kjent med forumet
Er det noen av dere som har opplevd å ha kynnere enda? Jeg er bare 13+3, og tror jammen jeg har kynnere! Ikke veldig sterke altså. Men bare hvis jeg har gått mye eller vært i aktivitet en stund. Blir litt nervøs, for jeg har mista mange ganger, og det er uaktuelt en gang til[emoji23]
 
Jepp. Kjenner det godt hvis jeg prøver å gå litt for fort! Hadde det mye med lillegutt så er ikke så veldig bekymret for det :)
 
Jepp. Kjenner det godt hvis jeg prøver å gå litt for fort! Hadde det mye med lillegutt så er ikke så veldig bekymret for det :)

SÅ bra! Hadde det ikke sånn med førstemann før langt uti svangerskapet, så dette er helt nytt for meg. Merker det ekstra i dag som jeg har vært på IKEA[emoji23]
 
Jeg tror at kynnerne er på plass, er 13 uker på vei, og godt kjent med kynnere i alle svangerskapene mine (uten at livmorhalsen har blitt påvirket noen gang), så jeg ønsker dem velkommen som en høyst naturlig del av svangerskapet :happy:
 
Jeg tror at kynnerne er på plass, er 13 uker på vei, og godt kjent med kynnere i alle svangerskapene mine (uten at livmorhalsen har blitt påvirket noen gang), så jeg ønsker dem velkommen som en høyst naturlig del av svangerskapet :happy:

Kroppen er fascinerende! Heia kynnere!![emoji322]
 
Hatt det siden uke 9 ish [emoji847] var veldig plaga av det sist svangerskap og. Aldri mistet.

Ante ikke at det kunne komme så tidlig! Husker ikke når det starta sist, men det var mot slutten en gang. Nå veit sikkert kroppen hva den skal gjøre, så alt kommer litt før[emoji23] Takk for svar. Det letter en stresset kropp[emoji4]
 
Det begynte i uke 10 hos meg. Roa seg ned når jeg ble sykemeldt.
 
Ja, jeg kjenner det også. Hørt at man har det fra begynnelsen, men ofte man ikke kjenner det før senere. Naturligvis kan noen kjenne det tidligere, og spesielt andre gang[emoji4]
 
Back
Topp