Kynnere

Smimzy

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Marsipanene 2019
Lan man få kynnere så tidlig som nå? 11+0
Fikk dem ikke så tidlig først, men de var nok grunnen til for tidlig fødsel på førstemann(jeg hørte ikke etter og presset på)
 
Jeg er 11 +3 og hatt kynnere en liten uke. Fikk det tidlig med første også da rundt uke 12-13 så tenker det ikke gjør noe. Man ta det med ro og hvil deg hvis du kjenner det begynner å øke eller blir vonde.
 
Var på jobb 2.5 time og er helt ferdig nå, ikke av kvalmen(juhu!) men i magen. Kynnere av og på siden jeg begynte i dag.
 
Sikkert dumt spørsmål, men har ikke vært gravid før så vet ikke hvordan ting føles. Men kynnere er det typ som mensensmerter? Hvor tidlig er det vanlig få det og hvor ofte? :)
 
Sikkert dumt spørsmål, men har ikke vært gravid før så vet ikke hvordan ting føles. Men kynnere er det typ som mensensmerter? Hvor tidlig er det vanlig få det og hvor ofte? :)

Kynnere er rett og slett sammentrekninger i livmor.
Du kjenner det ofte senere i svangerskapet ved at hele magen er hard.
Det er livmora som trener seg opp til fødsel. Det er helt ufarlig så lenge de gir seg ves bevegelse og ikke er vonde.

Noen får ikke kynnere i det heletatt, mens noen kan få de veldig tidlig flere ganger om dagen [emoji847]
 
Fikk det selv rundt uke 18/20 når jeg var førstegangs, det fikk jeg mye kommentarer på at var tidlig, men jeg veit ikke. Hadde en runde i uke 24 sist hvor det var inn på sykehuset fordi jeg hadde så mye kynnere at de var redde for at det var starten på rier, men det var det ikke allikevel heldig vis! Hatt det siden uke 8 kanskje denne gang.. Livmoren strammer seg og blir helt hard. Jeg får lettere kynnere når jeg er sliten.
 
Jeg tror jeg har hatt/har mye kynnere. Kjenner endel «menssmerter» omtrent hver dag
8+2 i dag [emoji173]️
 
Vet ikke om det er kynnere jeg har. Men jeg kan kjenne livmoren enkelte ganger, men ikke andre.. så tenker det kanskje jeg kjenner den når jeg har kynnere? 8+3 i dag:happy:
 
Fikk det bekrefta av jordmor, så jeg ble sykrmeldt 100%(kombo med kvalmen)
 
Back
Topp