kynnere

nettemor

Forumet er livet
Jeg føler at jeg har blitt mer og mer plaget de siste dagene nå, det er ikke direkte vondt men ganske så ubehagelig.
Når jeg skal snu meg i senga virker det som om jeg har fått strekk i magen på en måte, det er mest på den ene siden.

Noen andre som er plaget med kynnere, hvor lenge har ere hatt det, kommer det ofte, er det vondt..

Bare er litt bekymra her...
 
har kynnere jeg oxo,legen min mente at jeg fikk det allerede i uke 14,dette er mitt andre barn,så de sier det kommer tidligere då,jeg har kynnere hver dag,ikke direkte vondt men veldig ubehagelig. de blir nok sterkere jo lenger ut i svangerskapet man kommer.
 
Jeg blir så bekymret, synes de kommer så ofte , det går fort over men reiser jeg f.eks fort opp kommer de med en gang.
 
Har også endel kynnere for tiden, men fikk beskjed om at siden alt var ok med meg og nurket så var det bare å holde ut med dem. Varierer veldig fra dag til dag - noen dager har jeg mange andre nesten ingen. Blir mest hard på høyresiden og det var visst pga at det var en ufarlig ubalanse i livmoren iflg lege (?). Blir litt oppgitt de dagene de kommer og går da det er ubehagelig, men må nok bare ta det litt mer med ro da.. Problemet er bare at jeg er SÅ dårlig til det... Vil helst være like kjapp og sprek som ellers og rekke over alt [&:]

Kjente forresten kynnere første gang rundt uke 18 så var nok litt tidlig ute da jeg er 1. gangs.
 
Ja jeg fikk også beskjed om å ta det med ro, fikk det i uke 18 jeg også.
 
Jeg har også hatt kynnere ei stund, ca 5 - 6 uker. Legen min visste ikke om det før i går, så fikk streng beskjed om å ta det med ro, også skulle hu sende meg til kontroll på sykehuset bare for å få det sjekket.

Kjenner de mest når jeg er i mye bevegelse, også våkner jeg mye om natta med skikkelig vondt i magen og ryggen. Kynnerne har ikke vært regelmessige, men fikk beskjed om at hvis jeg hadde skikkelig vondt en dag måtte jeg ta kontakt med sykehuset (har veldig lang vei til fastlegen min).
Syns de er mest ubehagelige om natta jeg, er da de føles værst, og finner ingen bra stilling å ligge i[&:]
 
Jeg snakka med jordmor om det , hu ville sende meg til sykehuset for å sjekke det for sikkerhetskyld hu også.

Og jeg og har skikkelig problemer med å ligge godt på natta, i natt våkna jeg av kynnere.
 
Back
Topp