Kvalmen tilbake igjen

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Er det flere som har blitt kvalm igjen?
Jeg var veldig kvalm de 3 første mnd, og har nå fått det tilbake igjen i uke 25
 
Jeg kaster plutselig opp i dag, 23+2. Har ikke gjort det siden uke 18. Tenkte det var tilfeldig, men her er vi tydeligvis flere. :depressed:
 
Har vært kvalm siden uke 7 [emoji14] den slipper ikke, men har skjønt at det å holde meg i ro, ikke stresse og få nok søvn er koden som får oppkastet til å holde seg borte i allefall :) så får jeg takle kvalmen med å bare passe på at jeg ikke spiser for ofte, for sjeldent, for mye, for lite eller noe magen ikke er enig i [emoji14]
 
Har vært kvalm siden uke 7 [emoji14] den slipper ikke, men har skjønt at det å holde meg i ro, ikke stresse og få nok søvn er koden som får oppkastet til å holde seg borte i allefall :) så får jeg takle kvalmen med å bare passe på at jeg ikke spiser for ofte, for sjeldent, for mye, for lite eller noe magen ikke er enig i [emoji14]
Å nei :( har du hyperemesis? Jeg hadde det sist fra uke 9 til fødsel. En kommer gjennom det, men unner ingen det :(
 
H
samme her :( jeg tar gaviscon før jeg legger meg.. hjelper litt (flytende). Har du prøvd noe for halsbrannen?
Nei ikke annet enn å rette meg opp da det begynner eller drikke noe med smak da det holder på om natten. Den gaviscon smaken gjør meg så kvalm så orker ikke tanken. Hjelper nok å drikke noe heldigvis. Har ikke spydd igjen ennå heller så får håpe det bare holder seg slik.
 
Jeg kaster opp hver dag, men det har jeg gjort hele veien... Nede i én gang hver morgen, så forsåvidt må jeg vel si at jeg er bedre enn noen gang før [emoji28] Altså ikke blitt verre.
 
Kvalmen klamrer seg fortsatt fast her også, hvilket den har gjort siden uke 7. Den er riktignok ikke altoppslukende lengre og det er ikke oppkast flere ganger, og da daglig. Men den lurer hele tiden i bakgrunnen og må jeg først kaste opp, er jeg så vant med det nå, at det går "greit"...
 
Back
Topp