Kvalme når egget fester seg?

Vinterbarn90

Glad i forumet
Her sitter eg og lurer på om eg har fått en rar variant av omgangssjuka, om eg har sterk reaksjon på første menstruasjon sidan SA, eller om det faktisk kan vere at eg har blitt gravid igjen.

Det er litt over 5 veker sidan vi opplevde SA.
Eg ventar og ventar og ventar på første menstruasjon, slik at vi kan prøve på nytt etterpå.
Vi brukte beskyttelse den første mnd etter SA, men tenkte da at TR var rett rundt hjørnet og at behovet ikkje var der lenger. Så siste veka har vi ikkje brukt beskyttelse.

Kan det virkelig vere at der var eit egg klart for 6 dagar sidan? At kvalmen som starta i går kan vere pga at egget festar seg? Hadde også det som kunne ligne festeblødning i går. En liten rosa strek. Ingenting i dag.

Dersom kvalmen er pga mensen, så må eg jo snart begynne å blø?!

Man blir jo heilt gal av å gå og gruble slik!

I grunnen veit eg ikkje kva eg håpar på heller. Hadde i grunnen vore greit å få mensen slik at kroppen er heilt "tilbakestilt" før ny runde. Men den lar vente på seg!

Det eg egentlig lurer på er vel: er det fleire her som har merket når egget har festet seg? Og blitt kvalme av det?
 
Tenker at alt kan være mulig. Og ja, man blir jo tullete av mindre. Kanskje noen med erfaring kan svare? Jeg sender deg uansett lykke til klemmer!
 
Var kjempe kvalm i 1 uke før mensen etter sa. Samme etter fødsel med første mann så var jeg kjempe kvalm 1 uke før mensen kom. Så kan desverre bare være det, men håper jo på det beste for deg :)
 
Det var mensen. Men eg tar det ikkje så tungt. For det er et framskritt det også.
No kan vi endelig begynne å prøve for fullt igjen!
 
Back
Topp