Kvalm...

Bkno7884682

Blir kjent med forumet
Andre som sliter å få i seg mat ? Klarer ingenting , kvalm dagen lang. Begynte får ca 1 uka si. Å så utrolig slitsomt.
 
Jeeepp... Men bruker ha en periode midt på dagen der det er bra. Da spiser jeg myyyyye.
 
Jeg sliter med det morgen og kveld spesielt, og når det er lenge siden jeg har spist! Frukt er ypperlig for meg når jeg er litt uvel :)
 
Jaaaaa..! Får i meg mat, litt her og litt der, gjennom heile dagen..men ingenting fristar, går og kjempar med breknings-refleksen min heile tida. Og kvalmen er tilstanden uansett, einaste plassen eg får fri er i søvne. Og tilogmed få har det skjedd at eg våkna fordi eg drømte om kvalme og oppkast..:depressed:

ER. SÅ. LEI.

Holdt på sånn i to veker...vil komme over den her perioden :dead:
 
Mest kvalm på morgenen og kvelden.. Hjelper å spise, da går kvalmen bort en stund.. gleder meg til uke 12, håper det gir seg da...
 
Er kvalm jevnt over hele dagen, men absolutt best form på morgenen og noen timer utover, hvis jeg har sovet godt om natta :)
Har mest lyst på frukt/bær og mat som ikke smaker så mye.
Hjelper å få frisk luft, om det så er bare å åpne vinduet..
 
Det blir bedre 2 trimester ikke sant..? Lenge siden sist graviditet, men synes å huske at jeg fikk tilbake energien etter å ha rundet 12 uker :)
 
Kvalm hele dagen her[emoji57] postafen hjelper heldigvis[emoji51]
 
Enda i super form ( men er enda ikke kommet til det tidspunkte det slo inn for fullt sist), håper kvalmen holder seg langt borte denne gangen
 
De sies at det blir bedre rundt uke 12 ja. Så får håpe på det :) tenker på å gå t legen å høre om å få noe som kan hjelpe.
 
Kvalm hele dagen.. eneste jeg klarer å få i meg er frukt.. orker ikke tanken på stekt/ varm mat..
 
Konstant kvalm her, i 2 uker nå...
Må spise ofte og lite for å unngå at det blir skikkelig ille, men er drittlei av å måtte tvinge i meg mat :wtf:
Gleder meg til kvalmen er over!
Klarer ikke drikke vann engang uten å bli kvalm, må ha litt sitron i for å kunne klare å drikke det.
 
Konstant kvalm, men merker forskjell på om jeg har fått i meg mat og om hvor mye aktiv jeg har vært. Lever på tørre knekkebrød med smør, og bør spise hver andre time hvis ikke går det galt :p
 
Back
Topp