Kva har vore det beste og det verste med å vere gravid?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
Jeg elsker når jeg kjenner bevegelse med engang når jeg våkner om mårran, men hater at jeg må ligge i samme posisjon hver eneste natt..
 
Elsker bevegelsene, og tanken på at snart kjem ei fantastisk gutt som bare er min:) men hater alle smertene og plagene man får med på kjøpet :p
 
Jeg syntes d var koselig når jeg fikk gravid mage,kjenne bevegelser og når pappaen sang nattasang hver kveld❤
D verste var alle plagene,turene inn og ut av sykehus og all usikkerheten d førte me seg. Og d å ikke kunne gjøre husarbeid og å være aktiv,var/er helt pyton! Absolutt d verste og siste sv skapet for min del ja.
 
Bevegelsene er definitivt det beste! :) Og når jeg følte magen så ut som en gravidmage og ikke bare ekstra kilo:p Det verste er nok halsbrann for meg, og usikkerheten hvis jeg har trodd det har vært noe galt (eks. blødning før uke 12 o.l.)
 
Egentlig har det meste av svangerskapet til nå vært over all forventning. 34+5 i dag. Hatt generelt lite plager, ingen kvalme, til nå ingen egentlige bekkenplager etc (litt støl og øm iblant bare). Vært endel trøtt og hatt nå i det siste dager med halsbrann, men ingenting som egentlig er der at jeg vil kalle det plager en gang. Det eneste negative er vel egentlig at babyen min er en av de som er temmelig rolig av seg, så det har vært endel bekymringer der. To ganger på føden til nå for å sjekke at han har det bra, og heldigvis har hver kontroll vært helt super og. Så på den måten gleder jeg meg til å ha ham på utsiden og, ikke at bekymringene blir noe mindre da, men det blir ihvertfall annerledes og jeg kan dele de med samboeren på en annen måte, for den overvåkningen jeg endel dager må ha i forhold til hvor mye han beveger seg, har han bevegd seg, er bevegelsene svakere nå eller har jeg bare vært uoppmerksom etc etc, den er litt slitsom for å være ærlig :p Men det har jo ikke ved en eneste anledning vært noe tvil på om mini har det bra i magen, så han er nok bare av den rolige typen :) Så det absolutt beste er bevegelsene, de er helt magiske, særlig når han turner sånn at hele magen buler rundt og strekkes, det er det beste jeg vet. Og jeg elsker gravidmagen, føler meg kjempefin, til tross for at jeg er fremtung :)
 
Verste: hormonene og å være fysisk hemmet fra dag 1 (ene plagen avløser den andre)
Beste: det har gått fort!
 
Det beste er bevegelsene, følge babyens utvikling og å se frøkna på ultralyd-særlig 3D da!! Og at alle rundt er så omsorgsfulle og spør og bryr seg.

Det verste nå om dagen er blæra!! Jeg føler jeg må tisse igjen allerede før jeg kommer meg ut av badet!!! Har litt vondter, men det er lite sammenliknet med andre, så jeg skal ikke klage på det :) kondisjons-formen er noe begredelig da....
 
Det beste er bevegelsene og vite at det vokser et lite menneske inni meg som vi snart skal få holde i armene våres❤️.

Det verste har vært kvalme, oppkast, mindre energi og vonde hender pga alt vannet..
 
Har ikke hatt store plager egentlig. Nå i det siste har jeg hatt det helt greit. :) Småplager som halsbrann og vonde ledd.
 
Det verste har vært hormoner og dårlig søvn, men generelt så er alle graviditetsplagene med på lista :p
Det beste er at vi snart får et nydelig lite menneske til og ta vare på :) :Heartred
 
Det verste; alt
Det beste; at det snart er over ....
 
Det beste er gleden over at vi snart skal få et nytt familiemedlem, kjenne spark og bevegelser, og stolthet over den struttende magen. <3
Det verste er ventingen og alle plagene - vond rygg og bekken, sliten og lite energi, allergi som blusser opp.
Men nå begynner det å nærme seg, og det er så veldig verdt alle plagene. :)
 
Det beste er gleden av å vente en liten baby,å kosen med å kjenne liv :)
Det verste er dagene med ekstremt lite energi,kvalmen som har meldt seg så å si hele dette sv.skapet,og usikkerheten hvordan denne fødselen blir..
 
Jeg syntes d var koselig når jeg fikk gravid mage,kjenne bevegelser og når pappaen sang nattasang hver kveld❤
D verste var alle plagene,turene inn og ut av sykehus og all usikkerheten d førte me seg. Og d å ikke kunne gjøre husarbeid og å være aktiv,var/er helt pyton! Absolutt d verste og siste sv skapet for min del ja.
Haha! Og nå har vi bestemt oss for en til:hilarious:
 
Back
Topp