Kunne ikke finne foster ultralyd uke 8

Takk det håper jeg også :)
Hcg nivået hadde sunket så nå kan jeg endelig avslutte dette marerittet. Nå har jeg forstått hva en slik tablett abort utgjør og jeg personlig syns det er ganske grusomt.. Men er uansett godt å få det overstått.
 
Denne måneden er vi på plass både fysisk og mentalt. Hadde positiv eggløsning 19 april og er sikker på at eggløsningen fant sted rundt 20-21 (første blødningsdag var 7 april). Jeg tok en test med billigteststrimmel da det var 2 timer siden sist dobesøk da jeg ikke klarte å holde meg i natt. Det endte opp med det jeg ante var en svaaak svak positiv. Kniper igjen nå i 4 timer og håper på en tydeligere positiv test! Ellers blir det uansett ny test i morgen tidlig. Er i dag etter min mening 10 dpo. Sist jeg var gravid fikk jeg tydelig svak positiv 11 dpo, men da testet jeg ikke dagen før. Har hatt gode symptomer på graviditet (fryser/varm, tett nese, neseblod i dag tidlig, sulten hele tiden, murring i magen hele tiden) så flaut om jeg ikke er det :)
 
Krysser i alle fall fingre for at du får en ny positiv test og at spira klorer seg fast til termin :)
 
Synes jeg ser en svak strek, ja :) Blir noen spennende dager fremover!
 
Ja det blir det! :)
Blir ny test på søndag så håper på sterkere da :)
 
Skal holde fingre krysset! ^-^

Fikk også konstatert MA i desember - er nå straks i uke 13 og sett en sprell levende krabat for noen dager siden ^-^
 
Ja ikke særlig kjekt med MA, verre enn SA. Dette er tredje forsøk så håper det går godt denne gang :) har vært på flere ultralyder men aldri fått sett noe liv.. Så krysser virkelig alt denne gangen! :)
 
Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig, siden den ene testen ble positiv. Krysser fingrene for deg. Når skal du få mensen?
 
På tirsdag skal mensen høre til å komme. Vurderer å prøve la vær å teste før etter turen jeg og venninnen min skal ha i Polen, legge tankene til side. Da er det nødt for å bli sterkere for da blir det en uke mellom testene
 
Gratulerer med spira. Krysser alt for at det holder ut tida denne gangen♡
 
Back
Topp