Kundeservice - go'boken

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen erfaring på hvor raskt de svarer på mail?

Jeg skulle gjerne endret profilen min der, siden jeg stadig får nyhetsbrev rettet mot min døde sønn, men det er ikke mulig å fjerne ham derfra :(
 
Jeg har ingen erfaring, men tenker kanskje det lønner seg å ringe [emoji171] Veldig trist å høre om din sønn :(
 
Lønner seg nok å ringe dit. Føler at sånne steder er håpløse på kundeservice. Men hvis du ringer så ordner de nok opp med en gang. En utrolig trist situasjon. Kondolerer
 
Får prøve å ringe de i morgen :)
 
Noen erfaring på hvor raskt de svarer på mail?

Jeg skulle gjerne endret profilen min der, siden jeg stadig får nyhetsbrev rettet mot min døde sønn, men det er ikke mulig å fjerne ham derfra :(
Hei.
Hvor lenge siden er det du sendte dem mail?
Har du trykket på "avmeld nyhetsbrev" som står nederst i mailen?

Jeg syntes de er relativt kjappe med å svare, men det kan også ta ett par dager.
Prøver du å ringe i morgen? Forstår godt at det er veldig sårt å få slike nyhetsbrev :( Stor klem til deg!!
 
Hei.
Hvor lenge siden er det du sendte dem mail?
Har du trykket på "avmeld nyhetsbrev" som står nederst i mailen?

Jeg syntes de er relativt kjappe med å svare, men det kan også ta ett par dager.
Prøver du å ringe i morgen? Forstår godt at det er veldig sårt å få slike nyhetsbrev :( Stor klem til deg!!

Sendte ikke før i går formiddag, så hadde vel egentlig ikke forventet svar iløpet av dagen. Tenkte vel ikke før etter jeg hadde sendt den at det sikkert var lurt å ringe [emoji14]

Jeg har stoppet alle nyhetsbrev inne på medlemssidene, det gjorde jeg da jeg meldte ham ut, men det dukket visst opp noe plutselig allikevel.

Syns det er litt dårlig at man ikke kan fjerne barnet selv når det står et alternativ "slett barn" da. Får bare beskjed om at det ikke er gyldig.
 
Det har ordnet seg ;)
 
Back
Topp