lnie Forumet er livet 2 Sep 2010 #1 Jeg lager ikke facebook til hunden min. Men jeg lager blogg til han! Blogg som bare handler om han[:)] Litt gøy så oppdretteren kan få med seg litt mer enn bare bildene på facebook. DERE VIL SE, JEG VET DET! www.theopug.blogspot.com
Jeg lager ikke facebook til hunden min. Men jeg lager blogg til han! Blogg som bare handler om han[:)] Litt gøy så oppdretteren kan få med seg litt mer enn bare bildene på facebook. DERE VIL SE, JEG VET DET! www.theopug.blogspot.com
P pandalise Gift med forumet 2 Sep 2010 #4 Jeg kommer til å stjele hunden din om jeg møter han. [8D][8D] (vil ha mops)
ia83 Elsker forumet 2 Sep 2010 #5 herlig.denne skal jeg legge på min blogg hehe.. så kan jeg følge med[:D]
lnie Forumet er livet 2 Sep 2010 #7 ORIGINAL: ia83 herlig.denne skal jeg legge på min blogg hehe.. så kan jeg følge med[:D] så søt du er [:D][:D] hva er bloggen din igjen? må legge den til på den andre bloggen min[8D]
ORIGINAL: ia83 herlig.denne skal jeg legge på min blogg hehe.. så kan jeg følge med[:D] så søt du er [:D][:D] hva er bloggen din igjen? må legge den til på den andre bloggen min[8D]
lnie Forumet er livet 2 Sep 2010 #8 ORIGINAL: pandalise Jeg kommer til å stjele hunden din om jeg møter han. [8D][8D] (vil ha mops)