Kroppens forandringer

Hilla

Gift med forumet
Septembergull'17
Sensommerbarna 2019
Andre som merker forandringer i kroppens fysikk?
Selv har jeg merket at brystkassen har blitt veldig mye større denne gangen. Det er nytt for meg, men har hørt at andre har opplevd dette. De forrige gangene jeg har vært gravid har føttene vokst og jeg har gått opp nesten 2 skostørrelser mens jeg var gravid. Ikke sett noe til det enda.
Andre? [emoji846]
 
Bredere hofter og bredere over ryggen av alle ting :p Synet ble litt dårligere også, men det har gått seg til igjen :)
 
Hehe, jeg gikk også opp noen skostørresler sist, myyye vann i føttene.
Denne gangen er frontpartiet blitt ganske mye større allerede fra tidlig av, spennende å se hvordan det ender :)
 
Litt større og fastere pupper....og ømme/klør....
Ellers, usikker, mulig eg går/sitter annerledes?
 
Bredere hofter og bredere over ryggen av alle ting :p Synet ble litt dårligere også, men det har gått seg til igjen :)

Synet mitt hadde også en glich rundt uke 10, men nå er det som normalt igjen tror jeg. Hele svangerskapet med andremann så jeg vell faktisk litt dårligere enn vanlig. Det hadde jeg fortrengt[emoji23]
 
Synet mitt hadde også en glich rundt uke 10, men nå er det som normalt igjen tror jeg. Hele svangerskapet med andremann så jeg vell faktisk litt dårligere enn vanlig. Det hadde jeg fortrengt[emoji23]

Jeg har kjempedårlig syn, men det har vært stabilt dem siste åra, men ble 0.25 dårligere under siste svangerskap. Så får vi se denne gangen :p
 
Puppene!! Alltid hatt store, men nå... Hjelp, lurer på hvordan dette ender. De bare vokser og vokser jo [emoji85] Magen har selvsagt forandret seg og føler jeg vagger som ei gås pga smerter i halebeinet og hoftene [emoji85]
 
Lurer på om det bare er at jeg har lagt på meg, eller om jeg faktisk har blitt bredere over brystkassa (akkurat som om det er blitt mer avstand mellom ribbeina eller no)?
 
Og så kviser/uren hud ikke endret vesentlig på hudpleien (tas når eg kommer på det....), men kostholdet har vel vært litt mer ensidig.... [emoji14] men mulig det er litt ekstra hormoner som herjer også
 
Hehe. Jeg trur forandringene mine er pga. At jeg ikke får trent. Men jeg håper virkelig ikke jeg går opp i sko størrelse hver gang jeg er gravid:p
 
Større pupper[emoji14] pleier også å få mørkere hår
 
Mye større pupper[emoji87][emoji87]

Samme her, to str opp allerede! Pakket vekk mesteparten av bh-garderoben i dag for å gi plass til nye og ammebh fra sist gang. Pussig, for forrige gang var det ikke noe særlig endring før etter fødsel!

En annen ting som er merkbar nå er at magen har kommet så tidlig. Den bare slapp seg ut og jeg orker ikke bruke magemusklene på å holde den inne [emoji23] så har alt funnet frem gravidebuksene. I tillegg har jeg kjent på begynnende bekkenplager i et par uker, det hadde jeg sist og, men det kom også litt senere.. håper det blir med det!
 
Back
Topp