Kropp og fødsel.

Lure på om noe e på gang her. Slimproppen gikk på tirsdag. Sia da har jeg hadd uhorvelig vondt i underlivet og ryggen. Kommer harde tak i ryggen hvert 50 sek. Har også fått tilbake småkynnere nederst i magen. Er 39+4 i dag. [emoji4]
 
Nei ingen fødsel ennu[emoji53] smertene nedentil blir bare verre og verre for hver dag. No er det vondt bare å flytte foten[emoji53]
 
Ligg på sykehus no. 0 søvn i natt pga store smerter. Har til sammens vært 14 timer med smerter uten å få smertestillende[emoji53]
 
Som vanlig. Var på shopping for å få dagen til å gå :rolleyes::rolleyes: Var 9 dager på overtid, så dritlei! Fødselen starta dagen etterpå, på morgenen, han var ute 11 dager over, 25 min fra 12 dager over :p
 
Jeg følte meg helt lik. Jeg "tisset" på meg 1630. Skjønte det var noe annet da jeg stadig måtte skifte innlegg. Dro på sykehuset kl 22, fikk beskjed om at vannet hadde gått og ble sendt hjem med beskjed om å komme tilbake når riene var regelmessig. Frem til kl 2 på natta var det bare mensmurring. Men så tok seg opp. Baby kom 0821
 
Back
Topp