Kropp og fødsel.

Kjente ingen forskjell, var like utmattet som ellers. Slimproppen gikk på dagen, og vannet på natten, men jeg innså ikke at det var slimproppen før vannet kom. :p
Vannet gikk også helt uten forvarsel. :)
 
Hadde mye kynnere før, det er dappet litt av. Men når de kommer så er de sterkere en de va. Har en masse hvit illeluktende utflod så håper det e like før våres prins kommer no.
 
Hadde ikke noe tegn i det hele tatt!
Satt hos ei veninne å klippa håret 4 timer før ungen var født!! Fra første rie til ungen var ute tok rett under 2 timer:woot:
 
Jeg hadde bare litt små murringer neders i ryggen, men ble satt igang på grunn av svangrrskaps forgiftning. Den siste tiden før jeg ble satt i gang, var jeg kjempe sliten og hadde store bekken smerter. Veldig rart og tenke på tilbake og savne å være gravid. Savner ikke plagene men alt annet :)
 
Følte meg heilt som vanlig! Fekk melding av søster mi seint på kvelden om eg fødte og eg sa at hu trengte ikkje holda pusten for da va sikkert 3 veker te eg sku fø (va sikker på å gå Max overtid) våkna kl 5 av at vatnet gjekk, kl 07.09'va jento her og søster mi trudde at eg løye te hu kvelden før :p
 
Hyppige kynnere som var noe kraftigere enn tidligere dagen før og mens-smerter i et par dager før, det var likt begge gangene. Våknet til slimpropp og vannavgang første gangen og slimpropp og smårier andre gangen.
 
Ingen forskjell. Men førstemann ble jeg strippa dagen før, gikk en god tur på kvelden, en kopp te og tidlig i seng. Våkna i 4-5 tida med rier. Med andremann gikk jeg å la meg litt seint å våkna ca 4 med vannavgang. Kun sliten å trøtt, men det er man jo i slutten :p
 
Følte meg bare litt rar, litt kynnere som på ingen måte stoppet meg fra både shopping og korøvelse 3 timer før.. Så plutselig gikk vannet da jeg lå på sofaen hjemme.
 
Back
Topp