Kropp og fødsel.

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Lille meg 90, 10 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Lille meg 90 Flørter med forumet

Hvordan følte dere dere dager før fødsel?

2. Oh Dear Prøver på nummer to VIP Januar 2017

Med første følte jeg meg helt som jeg hadde gjort den siste mnd, merket ingen forskjell, og ingen tegn på modning eller forvarsel før det braket løs.

3. Marres Glad i forumet

Samme her!:)

4. Lille meg 90 Flørter med forumet

Rart at man ikke får noe forvarsel

5. Hemmeligmamma Flørter med forumet Januar 2017

Jeg hadde menstruasjonsliknende smerter. Og så gikk slimproppen rett før riene startet.

6. Sylvanas Forumet er livet Sommerfuglene 2017

Samme her. Våknet av en dupp til rier, ingen smerter eller slimpropp på forhånd.

7. Beibiguri Flørter med forumet

Med første våknet jeg at jeg hadde rier. Sendte mannen på jobb og dro på sykehuset for å sjekke. Hadde da 7 cm åpning.
    Med andre kjente jordmor på åpningen, da hadde jeg 3-4 cm. Frem til det kjente jeg ingenting. 5 min etterpå begynte riene.

8. PurpleLady Flørter med forumet

Jeg var kvalm og uvel med maserier de siste 4 nettene før fødselen (med første begynte det med rier og med nr 2 var det vannavgang). Dette skjedde med begge. Blir greit hvis det skjer nå med siste også :).

9. Kristin90 Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Merket ikke noe. Var i fin form, og var derfor på et 4-timers foredrag i byen med noen venner :)

10. Augustjente<3 Glad i forumet Sensommerbarna 2016

Økt slim utover dagen, ellers ingen tegn :)

11. andrea93eb februar 2014 Miss Avslappet♥ Februar 2014 - Skjult forum VIP

Hadde flere kynnere men ingenting annet men nu er nærmer jeg meg termin og har begynt å få flere kynnere mensmurring og nedpress men vet at det sikkert kan gå uker før det skjer noe

12. Kokosnøtt Flørter med forumet Sensommerbarna 2016

Tung og full av vann, men sånn følte jeg meg hele siste mnd. Dagen det startet så var jeg på ultralyd kontroll på sykehuset pga seteleie, så vasket jeg hele den ene etasjen i huset, skiftet sengetøy osv. Så tok jeg en lur i sofaen, så dro vi og hentet ny bil, på besøk hos mamma og deretter svigermor for å vise bilen. Hjemme i 22.30 tiden ish, spiste mat, gikk på do, og da gikk vannet, ringte inn og ble bedt om å komme. Deretter kom riene bang, bang, bang.. 13 timer fra vannet gikk hjemme var frøkna kommet til verden. Digg å komme hjem til nyvasket sengetøy og rent hus, der var jeg heldig

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 1
  13. Eliz92 Forumet er livet Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Januar 2017

Som vanlig men måtte konstant på do

14. Camilla2808 Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Likt hos meg:) fødte 6d før termin så kom som et sjokk!

15. Oh Dear Prøver på nummer to VIP Januar 2017

Var 5 dager for meg, eller 6 dager slik det telles nå (fullgått svangerskap ble regnet til 40+2 den gangen). Men nå er jeg en dag på overtid, og har hatt masse murringer og kynnere og nedpress i et par uker, ikke noe slim eller blod, men ble sjekket for en uke siden og da var jeg kjempemoden og hadde 2 cm åpning. Satser på at det betyr at det går fortere når det først skjer da. :p Men siden vi har over 2 timer til sykehuset, trenger det jo ikke gå FOR fort heller...

16. Lille meg 90 Flørter med forumet

Jeg har 2 uker igjen til termin. Har fått noe kynnere, masse utflod og litt nedpress. Å mest sansynlig er slimproppen gått. Håper han kommer snart

17. Camilla2808 Elsker forumet Sensommerbarna 2016

Så spennende! Håper alt går fint og at H*n er rett rundt hjørnet! Høres som at det er noe på gang :)

18. tulips Elsker forumet Maiblomstene 2016

Som vanlig :)

19. Shoegal33 Flørter med forumet

Merket ingen ting annerledes, følte meg som vanlig på den tiden.
    Var på Ikea og på visning! Lite visste jeg da at gutten min skulle bli født 12 timer etter, det hadde jeg aaaaaldri trodd!
    Så man vet aldri når ting skjer :)

• Liker Liker x 1
  20. Lemy2 Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

Litt menslignende murringer.. Våknet fra en dupp av at vannet gikk :D

Del denne siden